AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Ja, vis du kunne forandre på hva som helst på deg selv, hva ville det vært? må være mulig:p
Gjest NozMonster Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 (endret) bryster rumpe lepper diverse ansiktsforbedringer du da ts? Endret 10. juni 2012 av NozMonster
Gjest Maruwan Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Ja, vis du kunne forandre på hva som helst på deg selv, hva ville det vært? må være mulig:p - Mer indre ro. Har lyst til å f.eks. kunne sitte på en stein og bare være til uten at jeg kjeder meg av den grunn. - Flittigere og mer organisert. - Mindre kynisk. Da jeg var yngre var jeg mye mer opptatt av menneskerettigheter, fattige folk i Afrika og den type ting. Nå gir jeg stort sett balle. - At jeg fortsatt fikk det samme kicket av å spille fotball og basketball som jeg fikk før. Konkurranseinstinktet er ikke like sterkt lengre, men når sant skal sies var det mye kjipe opplevelser også...var nemlig aldri god nok. Allikevel savner jeg nervøsiteten før kamp og trening og frykten for å være saftblander for ørtende gang. - At jeg var like flink til å søke opp ny musikk som jeg var før. Nå som jeg jobber med musikk får jeg liksom nok, men savner følelsen av å være totalt hekta på et nytt band. - At jeg ikke dreiv og hang på internet-fora. Føler meg litt patetisk, spesielt på KG, men samtidig så liker jeg det også. Dette er egentlig mitt favoritt-forum, men kanskje ikke av de rette årsakene (hvilket bringer meg over til neste punkt:) - At jeg var mindre desperat, at jeg med hånden på hjertet kunne si at det å være singel i en alder av 30 ikke brydde meg. EDIT: Ops! Var visst kosmetikk-forumet det her. Endret 10. juni 2012 av Maruwan 1
Miah Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Som er mulig? 1. Finere rumpe. Eller fin rumpe i det hele tatt, min er ikke noe fin. 2. Mer muskler. 3. Litt brunfarge hadde ikke gjort noe. 4. Fikset huden min 5. Hvitere tenner ...that's about it. Begynner egentlig å bli helt OK fornøyd med meg selv, noe som er et under.
Minya Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Skulle gjerne operert nesa mi rett. Den blir skjevere og skjevere med årene etter et brudd på ungdomsskolen. Og kanskje litt mindre flæsk på kroppen? En liten fettsuging hadde sikkert gjort seg. Ja også brystløft/reduksjon. 70 DD som begynner å gå mot E begynner å bli slitsomt for en liten snelle på 1.60
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 ville tatt bort følelsene mine. på et tidspukt klarte jeg å være likegyldig til alt som skjer. må innrømme det var den beste tiden av livet mitt
Gjest kittycat Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Jeg vil bli flinkere til å stole på meg selv slik at jeg kan bli bedre å omgås med. Har en tendens til å gjemme meg vekk om jeg er redd, altså jeg sliter med å snakke med familien og andre for jeg stoler ikke nok på meg selv Jeg vil utvikle meg selv slik at jeg kan bli en person folk syns det er verdt å bli kjent med... Utseendet er slik som det er. Sometimes I love myself, sometimes I don't. Det er helt normalt, får bare gjøre det beste ut av det <3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Kroppen min. Jeg er veldig overvektig i epleform, ødelagt av strekkmerker og har pga en hormontilstand altfor mye hår på kroppen. Blæh, blir kvalm av meg selv. Vil se slik ut: Ansiktet mitt er veldig pent, men jeg kunne tenkt meg litt mer markant bue på øyenbryna om jeg måtte velge noe der
Lilac Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Alt. Hvis du skulle forandret alt ville du ikke vært deg lenger. 1
Leonora8 Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 Rumpe Lår Nesetuppen... Og disse kvinneligehormonene som gjør som de vil noen ganger
Lilac Skrevet 10. juni 2012 #14 Skrevet 10. juni 2012 - Fin hud. Er i den værste pubertetsalderen og det syns på huden min for å si det sånn.. - Større pupper. - Brunfarge. - Større lepper kansje..
Gjest BabyBlue Skrevet 10. juni 2012 #15 Skrevet 10. juni 2012 Nese, tenner, forbedret huden (har kvisearr - vil ha porselenshud!)
Glynis Skrevet 10. juni 2012 #16 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Av ting som er mulig og realistisk, men som jeg enten ikke har ork til å gjøre jevnlig eller lyst til å bruke penger på (jeg kjøper heller mer klær!): Ordne håret oftere. Jeg har nydelig naturlig hår, men litt variasjon hadde gjort seg. Bruker rettetang og krølltang sånn én gang i håret og særdeles lite produkt. Hvitere tenner. Mine er ikke ille, men jeg kunne tenkt meg hvitere. Vil ikke begynne med dette pga. emaljen, og hvis jeg først begynner er det vanskelig å slutte. Permanent farging av vipper og bryn hver måned. Gjør det kanskje fire ganger i året og det gjør en drastisk positiv forskjell. Endret 10. juni 2012 av Glynis
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #17 Skrevet 10. juni 2012 Håhå! :gjeiper: Jeg ville: Fått en supertrent kropp, sånn all over. Eller i allefall gått ned 10-15 kg og fått mindre lår og bedre trent rumpe. Bleket tennene mine litt. Fått porselenshud i ansiktet uten noen synlige porer/små kvise/tørr hud (har en snill hudpleiermamma som kan hjelpe meg på vei da. + at den egentlig er ganske fin) Fjernet tattoveringene mine. Få tykkere/mer fyldig og sunnere hår (vet ikke hvor mulig det er men) Få mindre appelsinhud!!!!!!!!
Gjest Nenya82 Skrevet 10. juni 2012 #18 Skrevet 10. juni 2012 Huden er faktisk det som plager meg mest,og det irriterer meg at den fortsatt er så dårlig.Tror jeg ville følt meg veldig mye bedre med litt finere hud.At jeg ikke er så veldig pen kan så være,selv om jeg noen ganger gjerne skulle ønske at jeg var det. Men hvis jeg må nevne andre ting jeg ikke er spesielt fornøyd med: -Nesa mi.Skulle ønske den var mindre. -Rumpa. -Ja,og generelt et mer feminint ansikt.
Glorya82 Skrevet 10. juni 2012 #19 Skrevet 10. juni 2012 Fastere rumpe! Uansett hvor mye jeg trener den så disser den og blir liksom ikke rund og spretten. Og så vil jeg fjerne alle pigmentflekkene mine og alt kroppshår bortsett fra hode, øyebryn og øyevipper..
Gjest BM2 Skrevet 10. juni 2012 #20 Skrevet 10. juni 2012 Ja, vis du kunne forandre på hva som helst på deg selv, hva ville det vært? må være mulig:p Lommeboken... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå