Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei. Jeg var på en date for en god stund siden, som jeg følte gikk veldig bra. Praten gikk lett, vi var ute flere timer, og han sa han hadde kost seg, og det ble kyss.

Jeg sendte melding dagen etter, men fikk aldri noe svar. Fikk en melding om at han hadde vært syk to dager etterpå, jeg ønsket han god bedring, og hørte aldri noe etterpå igjen.

Synes bare dette er så utrolig irriterende, og er så nysgjerrig på hvorfor jeg aldri fikk høre noe mer. Ville det vært utrolig patetisk hvis jeg sendte en sms der jeg spør om grunnen? Vil selvfølgelig poengtere at det bare er for min egen skyld, og at jeg tåler å høre grunnen uansett. Hvis det er noe jeg kan gjøre noe med for fremtidelige dater vil jeg jo gjerne være klar over det :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke!

Synes han du er rar så får man bare synes det! :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke jeg, men jeg ville nok ikke spurt. Det trenger jo ikke være noe du gjør galt - det er bare sånn at ikke "alle kan falle for alle". Jeg har møtt en 4-5 menn de siste månedene, alle har vært kjempehyggelige, høflige osv, men det er "bare" to jeg har hatt noe skikkelig kjemi med. Og egentlig bare med én jeg følte vi hadde en virkelig god dialog. Dating er så gambling med kjemi at jeg har som utgangspunkt at jeg ser på første møter som en vanlig, forhåpentligvis trivelig, sosial greie. I beste fall klaffer det, ofte gjør det det ikke (i mitt tilfelle...)

Hvis du føler det ofte ikke blir noe mer, selv om du skulle ønske det, er det kanskje lurt å snakke med noen om det. Det går an å ha som samtaleemne på/med en date, men du kan også tar det opp med venner?

AnonymBruker
Skrevet

Vet jo ofte at kjemien ikke stemmer, men det som var så pussig var jo at han ga såpass uttrykk for at det stemte på denne daten. Vi snakket i flere timer, han tok hånden min osv.

Er vel ikke noe jeg føler skjer ofte nei, går ikke så ofte på date. Har ellers ganske stor selvinnsikt, så nå er jeg fryktelig nysgjerrig :gjeiper: Ikke virka han som typen som synes det er ålreit å bare være ditche noen heller.

Huff, er ikke bra å være så nysgjerrigper av seg gitt :fnise:

-TS

Skrevet

Hvis du skriver til han, så pass på hvordan du formulerer deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det som er vanskelig ja. Vil jo ikke gjøre det supervanskelig for ham å svare heller, og så vil jeg ikke virke helt tullete heller.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Er det som er vanskelig ja. Vil jo ikke gjøre det supervanskelig for ham å svare heller, og så vil jeg ikke virke helt tullete heller.

-TS

IKKE gjør det. Bare ubehaglelig for han. Hadde dere datet i lang tid, så ville det vært en annen sak. Da synes jeg du har rett til å spørre, og at personen som har datet/vært sammen med deg i måndeder/år bør komme med et svar. Så du vet og kan gå videre.

Men etter EN date?? Har selv opplevd menn som lurer på hva som er galt med de siden det bare ble en date. Tingen er jo at man ikke alltid kan sette ord på det, selv om fyren er flott. Bare ikke helt det jeg ser etter, eller det jeg faller for. Og så skal jeg liksom legge ut til en jeg knapt kjenner om mine personlige grunner til ikke å ville se personen igjen?? Det er kleint...

AnonymBruker
Skrevet

Men etter EN date?? Har selv opplevd menn som lurer på hva som er galt med de siden det bare ble en date. Tingen er jo at man ikke alltid kan sette ord på det, selv om fyren er flott. Bare ikke helt det jeg ser etter, eller det jeg faller for. Og så skal jeg liksom legge ut til en jeg knapt kjenner om mine personlige grunner til ikke å ville se personen igjen?? Det er kleint...

Ja, det er sant..

Åå, jeg skulle ønske han hadde vært mer avvisende på selve daten, da hadde jeg ikke blitt så forvirret. Men ja, ser at det antagelig bare setter ham i en vanskelig situasjon.

-TS

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er sant..

Åå, jeg skulle ønske han hadde vært mer avvisende på selve daten, da hadde jeg ikke blitt så forvirret. Men ja, ser at det antagelig bare setter ham i en vanskelig situasjon.

-TS

Hva er vitsen?

Neste fyr du dater er et helt annet individ.

AnonymBruker
Skrevet

kan jo hende han bare ville ha sex og siden det ikke ble noe av så gikk han videre

AnonymBruker
Skrevet

kan jo hende han bare ville ha sex og siden det ikke ble noe av så gikk han videre

Virka ikke sånn. Vi hadde snakka veldig mye på forkant, før vi møttes. Via nettet altså. Og han gjorde vel aldri noe fremstøt når det gjaldt sex heller.

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville det vært utrolig patetisk hvis jeg sendte en sms der jeg spør om grunnen?

Du skal neppe treffe fyren igjen, høres det ut som, så da kan du vel bare drite i om du virker patetisk eller ikke. Spør i vei, hvis du virkelig synes det er noe poeng - men hvorfor? Hans oppførsel sier uansett mer om ham enn om deg.

Jeg hadde ikke spurt, hadde ikke hatt behov for å vite noe mer enn hva tausheten så åpenbart forteller. Detaljer om hva én (nesten fremmed) person synes om deg har forøvrig ingen betydning for hvordan nestemann oppfatter deg. Da måtte du isåfall vært temmelig merkelig, objektivt sett, og samtidig hatt null selvinnsikt.

Gjest Janus
Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

En kamerat av meg som var helt håpløs i sine yngre år fortalte meg at han alltid brukte å spørre kvinnene han møtte om hvorfor de ikke ville møte han igjen og om de hadde noen tips videre. Han sier at han lærte utrolig mye av dette.

Selv har jeg aldri gjort dette, men jeg har brukt å spørre jenter hvorfor de liker meg og hvordan i all verden de kan finne meg attraktiv.

:)

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg er enig med Janus. Du har mye å lære av hvordan andre oppfatter deg. Vi burde egentlig alle være tøffe nok til å spørre om hvorfor de ikke fant interesse i oss, men vi er redde for å høre negative ting om oss selv.

At han synes du ikke er pen nok betyr jo ingenting, for hans smak er ikke lik som andres smak, men hvis du får høre at han synes du gikk med litt for utringet topp, smattet, eller hadde andre ting som du kan endre på så er det jo bare supert å få vite det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med Janus. Du har mye å lære av hvordan andre oppfatter deg. Vi burde egentlig alle være tøffe nok til å spørre om hvorfor de ikke fant interesse i oss, men vi er redde for å høre negative ting om oss selv.

At han synes du ikke er pen nok betyr jo ingenting, for hans smak er ikke lik som andres smak, men hvis du får høre at han synes du gikk med litt for utringet topp, smattet, eller hadde andre ting som du kan endre på så er det jo bare supert å få vite det.

Takk for svar. Jeg tåler nok å høre det meste om meg selv.

Mulig det er litt sent å sende melding nå, venter til i morgen. Og synes dere jeg bør ta med at han ikke trenger å svare, hvis han synes det er ubehagelig? (Selv om det egentlig kanskje sier seg selv).

-TS

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg ville sendt en slik mld selv. I alle fall om jeg hadde en såpass god følelse etter en date, og han deretter lar være å svare.

Nysgjerrigheten hadde nok tatt overhånd :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...