Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal ha 40 års dag neste helg og lurer på om noen har noen morsomme leker jeg kan arrangere. Ikke svære briller og pappører, morsomt nok det, men ikke for 20.gang. Noe som lager liv og røre, selv om jeg er 40 er jeg 20 i sinnet :ler: Forslag mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lei karaokemaskin og sørg for at det fins slagere fra dine glade tenår på den! Garantert en stemningsskaper utpå kvelden :ler:

Skrevet

Karaoken er i boks allerede, gleder meg vilt til å hive meg uti Saturday night fever, som var en kjempelåt, da jeg gikk på ungdomsskolen :ler: Sikkert en fin opplevelse for mine venner, blir sikkert sittende alene mesteparten av kvelden, men da er jeg jo i godt selskap :kul:

Skrevet

Kjempetøfft!!! Jeg vil også synge karaoke... :lol:

Hva med kreative konkurranser? Del festen inn i grupper, gi dem tre nøkkelord og be sem forfatte og fremføre en sang (på en gitt melodi). Det kan bli veldig bra :ler:

Skrevet

Tusen takk for informative svar... dette blir nok kjempebra!! :D

Skrevet

Sletter meg selv jeg, siden jeg henvender meg til en gjest som har fått alle innleggene slettet... :ler:

Skrevet

Jeg har vært og luket litt ugress i tråden. Lykke til videre :wink:

Skrevet

Godt jobba Hege :hoppe: Vet jeg er gammel, men trengte ikke å få det servert fra en ung gjest nei :ler:

Skrevet

40 er da ingen alder! :wink:

Lurer litt på hva de yngre tenker - tror de livet er kort? Og at man er eldre mesteparten av livet sitt?

Da har de ikke mye å se frem til.

Se på Madonna, hun er over førti. Michael Jackson er 45, om jeg ikke tar feil...

Skrevet
40 er da ingen alder! :wink:

Lurer litt på hva de yngre tenker - tror de livet er kort? Og at man er eldre mesteparten av livet sitt?

Da har de ikke mye å se frem til.

Se på Madonna, hun er over førti. Michael Jackson er 45, om jeg ikke tar feil...

Helt sant... en er ikke eldre enn en føler seg!! :tommelsmil:

Skrevet

Nei, ble 40 i desember, men pga julebord etc. på den tiden så ble feiringen utsatt til februar. Så jeg er blitt 40 :kul: Skal fortelle dere om festen når den er over neste fredag... Gleder meg vilt :wink:

Skrevet

aha, og jeg som hadde tenkt å legge ut bursdagstård til deg...kos deg da

Skrevet
aha, og jeg som hadde tenkt å legge ut bursdagstård til deg...kos deg da

Tusen takk for deg, skal kose meg ja... vær du sikkert, håper de tar med seg ost til å stappe i ørene, blir rene madame Edith, i 'Allo allo... :digge:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...