Smilla78 Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Er det noen som har testet ut family treningssenter? Hvordan er det i forhold til sats og er det billigere? Jeg har bestemt meg for at nå SKAL jeg begynne å trene. Skal til syden til sommeren og vil ha en stram og lekker bikinikropp. Men jeg syns sats er for dyrt.
Suzy Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Er det noen som har testet ut family treningssenter? Hvordan er det i forhold til sats og er det billigere? Jeg har bestemt meg for at nå SKAL jeg begynne å trene. Skal til syden til sommeren og vil ha en stram og lekker bikinikropp. Men jeg syns sats er for dyrt. Jeg vet ikke hvordan prisnivået er, men jeg går på Family og er kjempefornøyd. De har gode timer, bra instruktører og et godt uhøytidelig miljø. Det er heller ikke så stor trengsel som det kan være på andre senter her. Du finner mer info om kjeden her http://www.familysportsclub.no/
Smilla78 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2004 Takk skal du ha! Nå har jeg bestilt prøvetime! Håper de snart ringer meg tilbake. Nå er det ingen vei tilbake! Sjekket prisene og de er mye billigere enn sats.
Suzy Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Takk skal du ha! Nå har jeg bestilt prøvetime! Håper de snart ringer meg tilbake. Nå er det ingen vei tilbake! Sjekket prisene og de er mye billigere enn sats. Vet ikke hvor du "hører til" men den jeg går på i Elverum er helt super. Trives utrolig godt og har funnet en treningsglede jeg ALDR har opplevd før..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå