MsLeela Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Vi hadde en liten diskusjon med noen venner i går ang. graviditet, fødsler og fysikken til kvinnen etter det. Og jeg lurer noe veldig på: hvordan føles det for dere menn å ha sex med en kvinne som har "nylig" født et barn. Kjennes det annerledes? Kjenner dere noen endringer etterhvert som tiden går?
MsLeela Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2012 Morsomt! Nesten 300 visninger, men ingen svar. Mange som er tydeligvis nysgjerrige, men ingen som tør å beskrive det... HMMM...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 IKKE lurt å legge dette ut på et forum som heter kvinneguiden og har mye større andel kvinner enn menn. 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Og menn er egentlig ikke de rette til å beskrive følelsen av forandring, da det er KVINNEN som merker den største forskjellen de første måneder med smerte i arr og mer. 1
MsLeela Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2012 Det er mange menn på kvinneguiden og det finnes mange tråder rettet mot menn. Og selvfølgelig er det kvinnen som opplever de største endringene. Men mannen må da også kjenne forandringene etter at kvinnen har født!
Gjest Bud Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Morsomt! Nesten 300 visninger, men ingen svar. Mange som er tydeligvis nysgjerrige, men ingen som tør å beskrive det... HMMM... Kanskje fordi de fleste medlemmene her er jomfru (les Steinar40, BM2, Cuckold osv) Fra spøk til alvor - har aldri hatt meg med ei som har verpet, så det kan jeg dessverre ikke uttale meg om. 14
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Det er mange menn på kvinneguiden og det finnes mange tråder rettet mot menn. Og selvfølgelig er det kvinnen som opplever de største endringene. Men mannen må da også kjenne forandringene etter at kvinnen har født! Ja,men da kan du ikke mene at det er rart at ingen svarer. Selv om det er ca 20 menn her, så er det ikke sikkert at alle har hatt sex med en som har nylig fått barn. kanskje diskusjon.no kan gi deg mer svar? Morsomt! Nesten 300 visninger, men ingen svar. Mange som er tydeligvis nysgjerrige, men ingen som tør å beskrive det... HMMM... 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Det må jo være noen her som har gjort det siden flere av mennene her har barn. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Og menn er egentlig ikke de rette til å beskrive følelsen av forandring, da det er KVINNEN som merker den største forskjellen de første måneder med smerte i arr og mer. Vi menn merker da en forskjell vi også. Det er ikke lengre like trangt. Men det er jo ikke så rart. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 Som å røre penisen i en bøtte med løs gele.... 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 Som å røre penisen i en bøtte med løs gele.... Da må du være veldig dårlig utstyrt 17
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 Som å røre penisen i en bøtte med løs gele.... Ja, kombinasjonen liten pikk og diger fitte er sikkert nedtur.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 Da må du være veldig dårlig utstyrt Ja, kombinasjonen liten pikk og diger fitte er sikkert nedtur. Så med engang en mann er ærlig så må han være dårlig utstyrt? Man ber om ett ærlig svar, han sier det blir for løst, så får han kritikk. Ikke rart menn ikke gidder å svare her. 33
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 Så med engang en mann er ærlig så må han være dårlig utstyrt? Man ber om ett ærlig svar, han sier det blir for løst, så får han kritikk. Ikke rart menn ikke gidder å svare her. Normalt sett blir ikke en vagina så løs etter en fødsel, unntatt hvis kvinnen har fått fremfall. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 Normalt sett blir ikke en vagina så løs etter en fødsel, unntatt hvis kvinnen har fått fremfall. Hva er fremfall?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 Hva er fremfall? Blære, livmor og tarm kan "ramle ned" fra "festene" sine, google det så finner du en bedre forklaring
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 En fødsel kan være veldig vanskelig for en mann. Jeg har over gjennomsnittelig penis ca. 19 cm lengde og 15 cm omkrets, men det hjelper ofte ikke med kvinner som har født barn. Det beste er helt klart en vagina som ikke har gjennomgått en fødsel, dessverre er vi mennesker laget for å formere oss og få barn. Min teori er at dette er noen naturen/evolusjonen står for. Ved å gjøre underlivet til en mor mindre attraktivt enn en dame som er barnløs, maksimerer man dermed sjansen for at den barnløse kan bli gravid. Hvis en kvinne har flere barn er det mindre sjanse for at barna overlever, for det blir så mange å ta vare på. Jeg tror dermed dette er en slags sikkerhet i naturen. 3
MsLeela Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #18 Skrevet 11. juni 2012 Interessant! Men forblir det slik, eller vil den trekke seg sammen og blir nogenlunde normal igjen? Hvor lang tid tar i så fall det?!
Gjest Eurodice Skrevet 11. juni 2012 #19 Skrevet 11. juni 2012 Vi hadde en liten diskusjon med noen venner i går ang. graviditet, fødsler og fysikken til kvinnen etter det. Og jeg lurer noe veldig på: hvordan føles det for dere menn å ha sex med en kvinne som har "nylig" født et barn. Kjennes det annerledes? Kjenner dere noen endringer etterhvert som tiden går? Du kunne kanskje presisere nærmere hva du mener med "nylig" født. Sex uken etter for eksempel?
Gjest Eurodice Skrevet 11. juni 2012 #20 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Interessant! Men forblir det slik, eller vil den trekke seg sammen og blir nogenlunde normal igjen? Hvor lang tid tar i så fall det?! Selvfølgelig trekker alt vev seg sammen i løpet av noen uker, 2-3 kanskje. Jeg har inntrykk av at mange menn tror at man blir permanent utvidet. Endret 11. juni 2012 av Arabella 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå