Gå til innhold

Hvilken liker du best?

Arwen

Hvilken liker du best?  

1. 1. Hvilken liker du best?

• Nummer 2
      14
    • Nummer 1
      20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor skal du bestille disse? Skal ha gjestebok og fotoalbum i samme jeg også. Har funnet noe jeg liker (i samme serie som gjesteboken du avbestilte), men disse var jo også supre! Likte nr. 2 jeg.

Kan du skrive pris også?

Takk!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes begge to var kjempefine!

Vanskelig å velge- men tror jeg holder en knapp på den med rødt hjerte.. :) Syns den var så søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Så har gått helt bort ifra den du opprinnelig ønsket? Finnes jo i fotoalbum den også........

Jeg vurderer å shoppe en del ting herfra jeg også; div. pynt til bordet som gull sommerfugler, gull silkebånd. Skal også kjøpe gull-hjerter som vi skal legge inne i innbydelsene. Når gjestene åpner brevene daler det ut en haug med gull-hjerter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det endel dyrere enn å bestille fra USA, 10 kamera kommer på ca. 350kr og gaveeskene koster ca. 40kr for en 10 pakn fra der jeg skal bestille(hansonellis.com)....Men nå skulle jo ikke du ha noen av disse da :wink:

Finner ikke noen fotoalbum her jeg.... Ellers hadde det jo vært glimrende å bestille fra siden du nevner istedet, dersom det blir billigere.

Ikke meningen å bryte inn på trå'n her :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått helt bort fra det jeg egentlig skulle ha, likte disse enda bedre :D

Her er både gjestebøker og fotoalbum samlet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mye må du betale i frakt på det du bestiller, må du betale noe i toll når det kommer til Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye må du betale i frakt på det du bestiller' date=' må du betale noe i toll når det kommer til Norge?[/quote']

Aner ikke hva det koster i porto. Skal uansett ha paraplyen de har der og regner med at jeg må betale toll - så får jeg heller en hyggelig overaskelse hvis jeg slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte begge to, men synes nummer 1 var finest. Skal du ikke ha rød cape? Da går liksom fargen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...