Arwen Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal ha gjestebok og fotoalbum i samme stil. Hvilken liker du best? Nummer en med rødt hjerte eller Nummer to med gull hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 De var jo ganske like da Men skulle jeg velge tror jeg det må ha blitt nummer to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. februar 2004 Nemlig derfor jeg ikke klarer å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 5. februar 2004 #4 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvor skal du bestille disse? Skal ha gjestebok og fotoalbum i samme jeg også. Har funnet noe jeg liker (i samme serie som gjesteboken du avbestilte), men disse var jo også supre! Likte nr. 2 jeg. Kan du skrive pris også? Takk!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal bestille de her http://www.confetti.co.uk/shopping/ Skal også bestille paraply og sokker til pappan min og kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 5. februar 2004 #6 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg synes begge to var kjempefine! Vanskelig å velge- men tror jeg holder en knapp på den med rødt hjerte.. Syns den var så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 5. februar 2004 #7 Del Skrevet 5. februar 2004 Synes den med det røde hjertet var finest jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 5. februar 2004 #8 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei! Så har gått helt bort ifra den du opprinnelig ønsket? Finnes jo i fotoalbum den også........ Jeg vurderer å shoppe en del ting herfra jeg også; div. pynt til bordet som gull sommerfugler, gull silkebånd. Skal også kjøpe gull-hjerter som vi skal legge inne i innbydelsene. Når gjestene åpner brevene daler det ut en haug med gull-hjerter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. februar 2004 #9 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal bestille de her http://www.confetti.co.uk/shopping/ Her var det endel dyrere enn å bestille fra USA, 10 kamera kommer på ca. 350kr og gaveeskene koster ca. 40kr for en 10 pakn fra der jeg skal bestille(hansonellis.com)....Men nå skulle jo ikke du ha noen av disse da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 5. februar 2004 #10 Del Skrevet 5. februar 2004 Nr 1 syntes jeg var finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. februar 2004 #11 Del Skrevet 5. februar 2004 Synes nummer 1 med det røde var finest... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 5. februar 2004 #12 Del Skrevet 5. februar 2004 Her var det endel dyrere enn å bestille fra USA, 10 kamera kommer på ca. 350kr og gaveeskene koster ca. 40kr for en 10 pakn fra der jeg skal bestille(hansonellis.com)....Men nå skulle jo ikke du ha noen av disse da Finner ikke noen fotoalbum her jeg.... Ellers hadde det jo vært glimrende å bestille fra siden du nevner istedet, dersom det blir billigere. Ikke meningen å bryte inn på trå'n her :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. februar 2004 #13 Del Skrevet 5. februar 2004 Liker boka med det røde hjertet best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 5. februar 2004 Har gått helt bort fra det jeg egentlig skulle ha, likte disse enda bedre :D Her er både gjestebøker og fotoalbum samlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. februar 2004 #15 Del Skrevet 5. februar 2004 Likte den med det røde hjertet best jeg, Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. februar 2004 #16 Del Skrevet 5. februar 2004 Nummer to uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 5. februar 2004 #17 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvor mye må du betale i frakt på det du bestiller, må du betale noe i toll når det kommer til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvor mye må du betale i frakt på det du bestiller' date=' må du betale noe i toll når det kommer til Norge?[/quote'] Aner ikke hva det koster i porto. Skal uansett ha paraplyen de har der og regner med at jeg må betale toll - så får jeg heller en hyggelig overaskelse hvis jeg slipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. februar 2004 #19 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg likte nummer to. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. februar 2004 #20 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg likte begge to, men synes nummer 1 var finest. Skal du ikke ha rød cape? Da går liksom fargen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå