AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Sliter sånn med gnagsår etter harde økter på tredemølla Jeg er bare i startfasen med treningen, og det er sikkert uvandt for føttene mine, men det er så irriterende. Må vente lenge før det gror Hater å gå så lenge uten å få trent skikkelig. Jeg har prøvd gnagsårplaster, men føler at såret ikke gror når jeg har det på. Mister nesten motivasjonen av de helvetes gnagsårene som skal ødelegge når jeg egentlig har superlyst til å trene.
langbein86 Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 prøv talk på huden før du trener, bruk gjerne masse. da blir ikke huden fuktig og du kan unngå gnagsår:)
snilla Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 (endret) Kjøp deg løpesokker. Det høres helt teit ut - er det virkelig så forskjellig fra vanlige sokker? Ja! De er ikke i bomull og blir ikke fuktige i skoen - har mye å si for friksjon :-) Er ofte på tilbud på ulike sportsbutikker. (prøvde å legge ut link, men det funka dårlig gå på www.gmax.no og søk på "løpesokker" :-)) Endret 9. august 2012 av snilla
Gjest *Maja* Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Jeg fortsetter å løpe selv med gnagsår. Om det er ille bruker jeg sportstape, men det viktigste er å beskytte området i sekundet du merker at det kommer slik at du ikke får store blemmer som blir vonde. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Bruk sportstape der du pleier å få gnagsår. Anonym poster: ff06bedbbf88e7916cc5c614cb71d4a4
Cherie Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 synes også stiften til comped er bra ( compeed?)
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. august 2012 #7 Skrevet 10. august 2012 Jeg bruker sportstape på utsatte områder før det går hull på huden. Glemmer jeg meg og får gnagesår, så er ikke dette noe hindring. Setter bare på sportstape på gnagesåret og stikker ut og løper. Det er jo bare et gnagesår. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå