Gå til innhold

Hvilken bryllupstype er du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tradition meets trendy...

Skrevet

Tradition Meets Trendy.. :D Jeg visste det! Det er meg det!

Skrevet

"Tradition meets Trendy" her også! Hadde blitt ganske overrasket (og litt bekymret) hvis jeg endte opp med Cinderella Style...

Skrevet
"Tradition meets Trendy" her også! Hadde blitt ganske overrasket (og litt bekymret) hvis jeg endte opp med Cinderella Style...

:enig:

Skrevet
Cinderella her også. For en bombe..... :ler:

:ler::ler:

Skrevet

cinderella style :transe: Men drev jo å lekte prinsesse når jeg var lita med mamma kjoler og sko..he,he.. Så dette kom ikke som en overraskelse :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Modern-Day Diva

Lurer på om det har med alderen å gjøre :ler:

Ikke er dato satt, ikke har vi bestemt oss for hvor vi skal gifte oss. Sitter egentlig på gjerdet og venter på at Humanetisk Forbund skal få vigselsrett, har ikke lyst på 2 seremonier. Men gifte oss, det skal vi!

Har forresten gjort det før, men det er maaange år og noen barn siden.

Jeg fryder meg sammen med dere som planlegger en av de viktigste dagene i deres liv med kjoler, pynt og alle mulige flotte detaljer. Den gangen jeg giftet meg i 1982 skulle det være så enkelt, så enkelt! Så ble jeg da skilt også :sjarmor:

Egentlig har vi mest lyst til å kidnappe en dommerfullmektig og reise til et herregårdshus i Jerez i Spania, men krever en del med barn osv.

Skrevet
Modern-Day Diva

Lurer på om det har med alderen å gjøre :ler:

........

Her også!! :lol: Og det har "most certainly NOT" med alder å gjøre *knegg-knegg*

Nehh . . jeg synes nå det var festlig å få stadfesta at jeg faktisk IKKE er no' tradisjonell brud som liker rysj, pysj, dill, dall, fromasje og blonder. Less is more sier nå jeg da :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...