Rosa Mirabella Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Hei dere! Mannen min og jeg er ute etter en serie som vi kan laste ned og se på. Den må være spennende! Og den må passe for begge to. Vi liker veldig godt Dexter, og nå har vi nettopp sett alle episodene som ligger ute av "The walking dead". Er det noen som kan anbefale oss en ny serie?
Rosa Mirabella Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2012 Tusen takk for så raske svar! Har nå satt alle de tre anbefalte seriene på nedlasting! Første episode av Revange skal vi se allerede i kveld:)
Gjest NerdMedSverd Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Denne er ganske obvious, men Game of Thrones. Kan garantere deg at dere kommer til å like den serien, aldri hørt om noen den ikke falt i smak hos. Ellers kan jeg anbefale: The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Six Feet Under, Riget, Oz og Deadwood. Alle er ikke like spennende hele tiden, men knallgode er dem. edit: Ser fler har nevnt Revenge, synes denne serien var ganske kjedelig, middelmådig og "jentete". Jeg tipper mannen din kommer til å synes det samme. Endret 10. juni 2012 av NerdMedSverd 2
Gjest Armule Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Homeland, American Horror Story, Castle, Justified, Fringe, Once Upon A Time, Sherlock, Touch, Firefly, Numb3rs, Stargate SG1/Atlantis/SGU. Tilnærmet alle har jeg og typen sett på sammen, og kost oss med
Rosa Mirabella Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2012 Denne er ganske obvious, men Game of Thrones. Kan garantere deg at dere kommer til å like den serien, aldri hørt om noen den ikke falt i smak hos. Ellers kan jeg anbefale: The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Six Feet Under, Riget, Oz og Deadwood. Alle er ikke like spennende hele tiden, men knallgode er dem. edit: Ser fler har nevnt Revenge, synes denne serien var ganske kjedelig, middelmådig og "jentete". Jeg tipper mannen din kommer til å synes det samme. Takk for anbefalinger:) Har nå lastet ned de to første episodene av Game of Thrones. Gleder meg til vi skal se de i morgen:) Du hadde rett angående "Revenge", den falt ikke helt i smak hos mannen min;)
Rosa Mirabella Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2012 Homeland, American Horror Story, Castle, Justified, Fringe, Once Upon A Time, Sherlock, Touch, Firefly, Numb3rs, Stargate SG1/Atlantis/SGU. Tilnærmet alle har jeg og typen sett på sammen, og kost oss med Tusen takk for anbefalinger! Det ser ut til at vi kommer til å få det travelt framover;)
ninuska_ Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Takk for anbefalinger:) Har nå lastet ned de to første episodene av Game of Thrones. Gleder meg til vi skal se de i morgen:) Du hadde rett angående "Revenge", den falt ikke helt i smak hos mannen min;) Den første episoden falt ikke i smak hos min kjæreste heller, eller meg, men jeg syns den tar seg veldig opp etterhvert! Hva med House?
Leonora8 Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Tusen takk for så raske svar! Har nå satt alle de tre anbefalte seriene på nedlasting! Første episode av Revange skal vi se allerede i kveld:) Det er avhengihetskapende!! Så den første sesongen på ca. to uker jeg.. (ja jeg vet det er asosialt av meg) Men det er så spennende!! 1
McAdams Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Signerer Breaking Bad! En av de beste seriene jeg har sett!! Og også Game of Thrones. Holder på å laste ned sesong to nå, og klarer nesten ikke vente! 1
Gjest Badabing Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 Sett opp mot de to, vil jeg tro American Horror Story kan falle i smak. 1
Thought-Fox Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 Ser at dere har fått anbefalt Deadwood, Game of Thrones og Twin Peaks. Hvis noe av det faller i smak, er Carnivàle og Rome også verdt å sjekke ut.
Gjest klyyyyy Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Fringe Fant nå en ny serie som ser spennende ut Continuum Endret 11. juni 2012 av klyyyyy
Gjest Armule Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 Fringe Fant nå en ny serie som ser spennende ut Continuum Continuum er helt grei til sommerserie å være, men kan ikke si jeg er spesielt imponert til nå. Men forhåpentligvis tar deg seg opp! Person of Interest ble jo f.eks. veldig bra etterhvert.
Ryvre Skrevet 11. juni 2012 #18 Skrevet 11. juni 2012 Band of brothers (serie på 10 episoder om jeg ikke husker feil, ca 1 time pr episode) Game of Thrones er superbra American horror story er veldig "morsom" The Mentalist. Veldig spennende mtp hovedpersonen og Red John og ellers en helt allright serie Fringe
Gjest klyyyyy Skrevet 11. juni 2012 #19 Skrevet 11. juni 2012 Continuum er helt grei til sommerserie å være, men kan ikke si jeg er spesielt imponert til nå. Men forhåpentligvis tar deg seg opp! Person of Interest ble jo f.eks. veldig bra etterhvert. Ja får se hva jeg synes om serien starter å se episode 1 nå. Person of Interest skal jeg ta en titt på, men ser at det bare er sesong 1 kommer det en sesong 2?
Gjest Armule Skrevet 11. juni 2012 #20 Skrevet 11. juni 2012 Ja får se hva jeg synes om serien starter å se episode 1 nå. Person of Interest skal jeg ta en titt på, men ser at det bare er sesong 1 kommer det en sesong 2? Ja, den er fornya. Sesongfinalen var noe av det beste jeg har sett på lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå