Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går/natt Skeiet jeg ut som aldri før.. Tørr ikke en gang nevne hvor mye jeg greide å få i meg.. Mange porsjoner middag, 7 kakestykke.. Masse sjokolade, kuleis med Oreo, Wraps som nattmat, og enda litt mer sjokolade. I tillegg en flaske vin og noen glass baylies... Off og off... Var sikkert 6000 kcal til sammen.. Jeg slanker meg ikke, men har slanket meg på en fornuftig måte og holder nå vekten.. Jo mestere jeg er, jo mer har jeg lyst å stappe i meg.. Jeg triller nesten av stolen her jeg sitter.. Jeg har enda mer sjokolade som jeg bare har såååååååå lyst på... ?!?! Fraråder dere meg det ? Spiller det noen rolle når jeg allerede har dradd så til de grader på draget ? Jeg vet at i morgen er det gamle rutiner med sunn og god mat igjen.. Det går helt fint, men har bare så enormt lyst på i dag ? Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget.. Lurer vel egentlig på om jeg kan legge på meg av en sånn dag, og evt med litt sjokolade i dag ? hva skjer ? Kan jeg gå opp noen kilo pga gårsdagen ? Hjeeeelp meg.....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, nei, du kan ikke gå opp NOEN kilo etter det i år. En og annen utskeielse er lov, og du har skeiet ut, håper det var godt da? :)

Men ikke spis mer i dag, ikke at det skader deg om du spiser litt mer i dag, men altså, det vil bli verre å komme i vanlige rutiner i morgen. Sukker er MEGET vanskelig å slutte å spise når man først har startet, så bare ta det med ro i dag, og ikke spis mer.

Men ikke tenk på det i går, fortsett som vanlig fra i morgen av.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.. Hehe... Jeg håper for all del ikke at jeg legger p meg av dette.. Jeg driver sånn ofte egentlig, litt sjokolade blir ofte til mye, og har jeg først begynt stopper jeg ikke før det blir tomt.. Det er faktisk enklere å holde seg helt ekke fra sukker.. Men det er jo sååå godt! Men blir bare så frustrert av meg selv som ikkje greier å stoppe i tide... Je var jo stappmett når jeg skulle hjem fra byn, men alikevel måtte jeg proppene i meg en stoooor kuleis og Wraps, og i tillegg sjokolade.. Og jeg som faktisk var allerede langt over Grensen på å være forsynt..

Skrevet (endret)
1403591-10-1328203337065.jpg Endret av Marimma
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. Jeg skjønner det.. Men uansett...

Skrevet

Ja.. Jeg skjønner det.. Men uansett...

Det er vanskelig, jeg vet. Fråtset også selv hver gang jeg spiste usunt før. I går derimot hadde jeg en liten skål smågodt og litt sjokolade, og det gikk veldig fint. Det er veldig lett å la det gli ut om man har mentaliteten at "nå har jeg jukset litt, så da er heeeeele dagen ødelagt, så nå kan jeg egentlig bare spise 200 gram sjokolade til og en pose potetgull", og da kommer man seg ikke videre. Man må tilgi seg sine feil, men jobbe for at det ikke skjer igjen. Vær bevisst. Jeg pleier ofte å tenke "har jeg virkelig lyst på denne sjokoladen/godteposen/pizzaen, og vil jeg føle meg bedre etter å ha spist den?". Som oftest er svaret nei. En gang i blant er svaret ja, og da spiser jeg litt også. Smågodt kjøper jeg gjerne bare 1-2 biter av det jeg har lyst på, så selv om jeg skeier ut, så spiser jeg ikke smågodt hele kvelden. Det samme kan gjøres med alt som er usunt. Å skeie ut en gang i blant med god samvittighet er bra og sunt, men det å fråtse og å ha et så anstrengt forhold til mat er ikke på noen måte sunt. Jeg skjønner deg veldig godt, jeg har vært der, og kjemper mot ufornuften flere ganger i uka/måneden. Bare husk at det bare er deg selv som kan gjøre noe med uvanene dine. Litt kjedelig, men sånn er livet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...