AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Det sommer og forelskelsen herjer eller gjør den det? Man klarer ikke alltid å lese tegnene tydelig om han/hun er forelsket i deg, og man tør ikke alltid å spørre vedkommende. de store damebladene har en del artikkler om disse tegenen man kan se etter, men de er og gjerne litt diffuse. Så jeg tenkte jeg skulle lage en liten liste, og kom gjerne med flere tegn. Ser på deg i smug, eller ser litt mer på deg. Vil lære deg å kjenne åpner seg ringer, sender sms og mail uten noen spesiell grunn vil tilbringe tid med deg legger merke til detaljer ved deg som vedkommende synes er søtt Kan bli litt klønete og si rare ting Smiler mer til deg Holder øyenkontakt når dere snakker sammen Kom gjerne med mer
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Hehehehe, siden du gidder å skrive noe sånt, regner jeg med at du er hodestups forelsket. 2
Steinar40 Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Når noen syns at du høres såååå sexy ut (gjennom tlfen) når du spytter, så tenker jeg at dama må være forelsket hehe 1
floony Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Vel for min del: - Når jeg smugtitter - Når jeg smiler når personen kommer inn i rommet - Når jeg blir stum og forvirret - Når humoren min plutselig blir katastrofalt dårlig i nærheten av den personen - Når jeg ikke kommer på en dritt å si - Når jeg blir nervøs og litt "redd" for personens tilnærmelser - Når jeg vil gi komplimenter og har tusen å velge mellom, men ikke kommer på en eneste én - Når jeg ler den nervøse, skingrende latteren min jeg er flau over 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Når du tar dæ sjøl i å smile når han sender melding Når du tar dæ sjøl i å bli interessert i alt han e interessert i Når du tar dæ sjøl i å tenke på han masse Når du tar dæ sjøl i å sjekke mobiln kjempe ofte i tilfelle han har sendt melding Når du tar dæ sjøl i å sjekke facebooken hannes daglig Når du tar dæ sjøl i å bli litt småsur når han vier andre jenter oppmerksomhet Når du tar dæ sjøl i å ordne dæ ekstra mye før du skal et sted han muligens kan være Når du tar dæ sjøl i å flire veldig mye når du er med han Når du tar dæ sjøl i å lage flere fremtidsplaner enn ellers Når du tar dæ sjøl i å skrive det her :D 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 et Anonym poster: f71b1e38ec0f6f2685b1ba5709abf980
Gjest Elses Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Her er min liste, og hva jeg gjør når jeg er forelska/betatt i en person. - Når jeg skriver om en melding tusen ganger før jeg tørr å sende den. - Når jeg plutselig blir helt stum og ikke får ut et eneste ord - Når jeg smiler når jeg får sms fra han - Når jeg ler av alt det "morsomme" han sier - Når jeg smiler for meg selv når jeg ser på han sove - Når jeg konstant vokter telefonen i håp om å få en melding fra han - Når jeg kan gå fra å være i dårlig humør til å bli verdens lykkeligste på et sekund bare fordi han sendte meg en melding. - Når jeg plutselig begynner å interessere meg for fotball ..... - Når jeg ikke tørr å fortelle vennene mine om han fordi jeg er redd for å jinxe det - Når jeg innom facebooken hans mer enn vanlig - Når jeg slutter å gå i joggebukse, og heller tar på meg fine klær sånn i tilfelle jeg skulle møte på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå