AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Hei! Jeg er av dem som ikke prioriterer frisørbesøk i budsjettet. Nå har jeg hatt bleket hår lenge, og fant en farge på butikken som het "mørk blond" Jeg hadde 5-6cm med mørk blond ettervekst. Nå har jeg endt opp med en ganske fin gyllenbrun farge i etterveksten og, stygg, svart/grå farge i tuppene. Har langt hår, kjøpte en pakke- er for lite farge grunnen? Skal jeg da kjøpe en til og farge hele håret på nytt? Evt, hva annet er grunnen og hva skal jeg gjøre?? Kjempestygt! På forhånd TUSEN takk for svar!!
mor23 Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Hei! Jeg er av dem som ikke prioriterer frisørbesøk i budsjettet. Nå har jeg hatt bleket hår lenge, og fant en farge på butikken som het "mørk blond" Jeg hadde 5-6cm med mørk blond ettervekst. Nå har jeg endt opp med en ganske fin gyllenbrun farge i etterveksten og, stygg, svart/grå farge i tuppene. Har langt hår, kjøpte en pakke- er for lite farge grunnen? Skal jeg da kjøpe en til og farge hele håret på nytt? Evt, hva annet er grunnen og hva skal jeg gjøre?? Kjempestygt! På forhånd TUSEN takk for svar!! Dytter=)
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Når du bleker håret så ødelegger du hårets naturlige pigmenter, hva du får av å farge gammelt "brukt" hår er som en rulett iblant. Jeg ville dratt strake veien til en frisør. Har ikke du råd til farging kan du be på dine knær om de bare kan gi deg tips om hva som kan funke.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Når du bleker håret så ødelegger du hårets naturlige pigmenter, hva du får av å farge gammelt "brukt" hår er som en rulett iblant. Jeg ville dratt strake veien til en frisør. Har ikke du råd til farging kan du be på dine knær om de bare kan gi deg tips om hva som kan funke. Har opplevd det samme. Noen som har noen gode tips for å fikse opp i grønnskjæret i lengdene? Anonym poster: b097afea661396846031489b53a038e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå