Gjest bare lille meg... Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en bryllupsplanleggerbok.....? :D Vil ha en som er litt utenom det vanlige.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Du får kjøpt Gry(red) sin i bokhandelen og her inne ... Nå vet ikke jeg helt hva du mener med utenom det vanlige da..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 #3 Del Skrevet 5. februar 2004 Utenom det vanlige vet jeg ikke om, men jeg har en perm jeg er veldig fornøyd med. Denne. Hva mener du med utenom det vanlige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 5. februar 2004 #4 Del Skrevet 5. februar 2004 ja si det.... :oops: mener å huske at jeg så en på nettet hvor man kunne "gravere" navn og bryllupsdato på boka mot et tillegg på prisen.... finner den ikke! mener å huske at det var noen her på forumet som anbefalte den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 #5 Del Skrevet 5. februar 2004 Tror det var ett fotoalbum jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå