AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har trent lite og spist mye de siste månedene, og kroppen min har forfalt. Det jeg ser det tydeligst på, er rompen min. Den har blitt gigantisk! Skal begynne å trene igjen nå, men håper på noen treningstips for rompen. Trener hjemme, så har ikke tilgang til apparater. Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har trent lite og spist mye de siste månedene, og kroppen min har forfalt. Det jeg ser det tydeligst på, er rompen min. Den har blitt gigantisk! Skal begynne å trene igjen nå, men håper på noen treningstips for rompen. Trener hjemme, så har ikke tilgang til apparater. Takker for svar Mmmm... Jeg liker store romper! 2
Raggs Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 knebøy er bra for rompen,forbrenner fett og strammer:))
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 For å få ned fettprosenten, og dermed størrelsen på kroppen, så er det kardio som gjelder. Ut og løp
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Les denne artikkelen. Å trene uten ekstra vekter gir mye tregere og mindre effekt enn om du trene med vekter.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Knebøy, det kan du også gjøre gjemme. Eller den der sitte i 90 graders vinkel inntil veggen..
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Vanlig jogging er også bre rumpetrening. Foreslår at du poster et bilde av den i tilfellet den er fin, da renger du jo ikke krympe den.
Siggen! Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Markløft med strakebein er også en herlig øvelse
Marimma Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 Det hjelper ikke med en veltrent maximus gluteus dersom det ligger et tykt lag med flesk over. Faktisk når man trener rumpemuskulaturen så blir den større - alså til sprettrumpe isteden for flat rumpe. Styrke hjelper alltid, men veien å gå er 100% kostholdrelatert.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 "Big bottom girls, you make the rocking world go round", jeg tror Queen oppsumerer det ganske bra.
Tullepia Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har trent lite og spist mye de siste månedene, og kroppen min har forfalt. Det jeg ser det tydeligst på, er rompen min. Den har blitt gigantisk! Skal begynne å trene igjen nå, men håper på noen treningstips for rompen. Trener hjemme, så har ikke tilgang til apparater. Takker for svar Skal du forbrenne fett mest mulig effektivt, bør du trene hovedsaklig kardio. Sykle, løp og gå så mye du bare kan. Sykle til jobb, gå til butikken, jogg om morgenen osv. Ta alltid trapper, ikke heis/rulletrapp. I tillegg bør du trene litt styrke for å øke forbrenningen ytterligere. Armhevinger, planken og knebøy er fine øvelser du kan gjøre hjemme. Du finner videoer på youtube eller google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå