Gå til innhold

Jeg har fått så stor rompe :O

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trent lite og spist mye de siste månedene, og kroppen min har forfalt. Det jeg ser det tydeligst på, er rompen min. Den har blitt gigantisk!

Skal begynne å trene igjen nå, men håper på noen treningstips for rompen. Trener hjemme, så har ikke tilgang til apparater. Takker for svar :klemmer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trent lite og spist mye de siste månedene, og kroppen min har forfalt. Det jeg ser det tydeligst på, er rompen min. Den har blitt gigantisk!

Skal begynne å trene igjen nå, men håper på noen treningstips for rompen. Trener hjemme, så har ikke tilgang til apparater. Takker for svar :klemmer:

Mmmm... Jeg liker store romper!

• Liker 2
Skrevet

knebøy er bra for rompen,forbrenner fett og strammer:))

AnonymBruker
Skrevet

For å få ned fettprosenten, og dermed størrelsen på kroppen, så er det kardio som gjelder. Ut og løp :)

AnonymBruker
Skrevet

Les denne artikkelen. Å trene uten ekstra vekter gir mye tregere og mindre effekt enn om du trene med vekter.

AnonymBruker
Skrevet

Knebøy, det kan du også gjøre gjemme.

Eller den der sitte i 90 graders vinkel inntil veggen..

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Vanlig jogging er også bre rumpetrening. Foreslår at du poster et bilde av den i tilfellet den er fin, da renger du jo ikke krympe den.

AnonymBruker
Skrevet

gå i høye trapper! :)

Skrevet

Markløft med strakebein er også en herlig øvelse :)

Skrevet

Utfall har gjort underverker for min bakdel :ler:

Skrevet

Det hjelper ikke med en veltrent maximus gluteus dersom det ligger et tykt lag med flesk over. Faktisk når man trener rumpemuskulaturen så blir den større - alså til sprettrumpe isteden for flat rumpe. Styrke hjelper alltid, men veien å gå er 100% kostholdrelatert.

AnonymBruker
Skrevet

"Big bottom girls, you make the rocking world go round", jeg tror Queen oppsumerer det ganske bra.

Skrevet

Skal du forbrenne fett mest mulig effektivt, bør du trene hovedsaklig kardio. Sykle, løp og gå så mye du bare kan. Sykle til jobb, gå til butikken, jogg om morgenen osv. Ta alltid trapper, ikke heis/rulletrapp.

I tillegg bør du trene litt styrke for å øke forbrenningen ytterligere. Armhevinger, planken og knebøy er fine øvelser du kan gjøre hjemme. Du finner videoer på youtube eller google.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...