Gjest Haugtussa Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 Nå har jeg ventet i hele dag, men nei, ingen Tante Rød. Og jeg som alltid får den på morgenen, alltid på riktig dag. Wææææ! Hadde litt brunt slim i går, slik jeg av og til pleier, men i dag er det altså null!! Kan jeg være gravid? Kan jeg? Kan ikke helt forstå dette selv, for eneste sexen har hatt denne måneden var lørdag og i går. Altså rett før mensen, og jeg har jo ikke eggløsning da! Og jeg går på p-piller, for svarte! Noen som kan avkrefte min fryktelige mistanke? Vil ikke, vil ikke, vil ikke! Og jeg som har eksamen i morgen og alting. *sukk*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei Haugtussa Grunnen til at Tante Rød ikke har dukket opp kan jo ha med eksamen å gjøre. Husk at kroppen er mer spent og litt i ulage foran en eksamen, ekstra nerver ol. Tror nok at Tante Rød dukker opp!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 27. mai 2002 #3 Del Skrevet 27. mai 2002 Ja, ikke sant?! Det var det jeg håpet dere skulle si. Takk, Skravla Er nå ikke helt rolig likevel da, men jeg håper. *håper og håper, og krysser alle pennene i penalhuset mitt*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 27. mai 2002 #4 Del Skrevet 27. mai 2002 Da er du hvertfall ikke gravid. Men eksamens presset kan jo gjøre sitt til at tanta uteblir.Men jeg kan garantere deg en ting..............henger du deg opp i om du kan være gravid eller ikke kommer den hvertfall ikke 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 27. mai 2002 #5 Del Skrevet 27. mai 2002 Thea: "Da er du i hvertfall ikke gravid." Da, hva? Fordi jeg hadde brun utflod i går? Eller?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 27. mai 2002 #6 Del Skrevet 27. mai 2002 *Venter og greier ikke lese noe særlig. Gir bængen i eksamen, går filleveien uansett*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 27. mai 2002 #7 Del Skrevet 27. mai 2002 Haugtussa, nå må tanta klara komme med en pekefinger i været: EKSAMEN ER VIKTIG! Ikke lulle deg inn i "kanskje er jeg gravid-tanker" akkurat nå. Det er en eksamensflukt, ikke gjør det. Ta deg sammen, konsentrere deg. Jeg er sikker på at du har lest lenge og vel og trenger denne eksamen. (Hører du at jeg er litt streng nå?) Nei, jeg tror ikke du er gravid, det er svært, svært lite sannsynlig. Hvordan merke går du på? Selv bruker jeg Synfase, og av og til (kanskje 3-4 ganger i året), har jeg ikke blødning i det hele tatt. Så... Haugtussa... du kan legge fra deg bøkene, men ikke stress deg opp med andre tanker akkurat nå. Du prøver å rømme fra eksamen, men sett heller på din favorittmusikk, den musikken som gjør at du føler at du eier verden. Så gir du deg selv en liten pep-talk: Denne eksamen skal du klare!! PS: Jeg vet ALT som er verdt å vite om eksamensangst og eksamensflukt. Det er ikke godt, men prøv å lure deg unna den... PS II: LYKKE TIL i morgen da! PS III: Og hvis den største usannsynlighet er slått til, at du er gravid, da er det hvertfall viktig at du fikser eksamen i morra. Enig?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 27. mai 2002 #8 Del Skrevet 27. mai 2002 *Gråter noen tårer* Ja, tante, jeg vet du har rett. Men nei, jeg har ikke lest lenge og vel, har surfet gjennom hele skoleåret. Og fysikk er vanskelig... Men takk for at du er streng, det er litt godt akkurat nå, for jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Håper bare det ordner seg, at jeg får mensen i kveld eller i morgen. (Selv om det er kjipt å ha første mens-dag på eksamen! *Smiler skjevt*) Bruker forresten trionetta, har brukt det i snart tre år, og mensen har ALLTID vært på plass til rett tid. Men dette er første gang jeg er skikkelig nervøs foran eksamen, så vi får håpe det er det! Takk for støtten, jenter! *Haugtussa er flink jente. Tørker tårene, skrur av pc'n og åpner bøkene* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 28. mai 2002 #9 Del Skrevet 28. mai 2002 JAAAAAAAAAAAAA!!! JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! Er ikke gravid, er ikke gravid, er ikke gravid Puh, lenge siden jeg har vært sååå glad for mensen! Og eksamen gikk bra tror jeg! Hurra, hurra, dette er en bra dag! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 28. mai 2002 #10 Del Skrevet 28. mai 2002 fint å høre Gratulerer med overstått eksamen da Klem fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 28. mai 2002 #11 Del Skrevet 28. mai 2002 Nei nei,det jeg mente var jo at om du kun har hatt sex i helgen kan du umulig være gravid.Uansett om du hadde hatt eggløsning i helga,noe som er lite trolig siden du skulle hatt mensen for noen dager siden, så hadde ikke egget rukket og festa seg ennda. Men da hadde også eggløsninga di vært på en skikkelig vidvanke ellers så har du bomma stygt på kalenderen Men det ordna seg uansett ser jeg så.... Håper det gikk fint på eksamen da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå