addict Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Hei! Noen som vet av sider som selger fine bikinitopper til STORE pupper? Enten trekant, spile eller annet som passer :-) har sett på ellos og change.
Gjest Søgni Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Her har de jo et noe større utvalg enn den jevne nettbutikk Jeg har aldri bestilt fra denne siden, men har hørt bra ting! Jeg vet du ikke spør om råd til hvilken type du bør velge, men personlig synes jeg trekantbikini er finest om man har mindre pupper. Jeg har ikke så små pupper selv, og skyr alle bikinitopper uten støtte. Endret 10. juni 2012 av Søgni
addict Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2012 Takk, men de hadde kun 4 sjøstygge bestemorbikinier i min str, så jeg er rett og slett nødt til å gå for trekant eller halterneck eller noe annet i stor str for å i det hele tatt få tak i noe som tåler dagens lys..
Gjest BM2 Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Jeg synes det er interessant å se denne modellen avbildet: http://www.brastop.com/SetDetails.aspx?setId=3651&Product=Kris_Line_Boa_Bilkini_Top_Black
Olive Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Jeg er 70HH og kjøpte i år en enkel sort spilevariant fra Freya. Så får heller trusa bli litt mer sprek Kjøpte den forøvrig på ebay, så om du vet størrelsen din i enten UK eller US så anbefaler jeg deg å søke etter den der.
addict Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2012 Har en svart i 75i fra change, men vil ha flere enn en å velge mellom :-/ en spilebh. Skal søke på ebay :-) skal sjekke ut bravissimo :-)
addict Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2012 Aaah, bravissimo hadde noe fint ihvertfall :-D
Gjest Blondie65 Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Aaah, bravissimo hadde noe fint ihvertfall :-D Helt enig. Har kjøpt alle BH'er derfra i flere år og er superfornøyd.
addict Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2012 Tuuusen takk jenter :-) dere er gull. Bare kom med flere! Kjekt å kunne se fin ut OG ha støtte på jentene i sommer ;-) blondie: vet du hvordan størrelsene er i forhold til feks change? Er målt til 75H der og bruker den str, men får man veldig til pushup i de fra bravissimo? Blir så show-off, har jo deeen cleavagen :-P kan være fint og da, bare uvant.
Gjest Blondie65 Skrevet 10. juni 2012 #14 Skrevet 10. juni 2012 blondie: vet du hvordan størrelsene er i forhold til feks change? Er målt til 75H der og bruker den str, men får man veldig til pushup i de fra bravissimo? Blir så show-off, har jo deeen cleavagen :-P kan være fint og da, bare uvant. Jeg er blitt målt hos Bravissimo så det vet jeg ikke. Men det står jo på hjemmesidene hvordan du skal måle. Har ikke kjøpt bikini derfra. Forøvrig mener jeg at dersom man har en cleavage å være stolt av så er det bare å vise den frem. Er jo ikke alle der som er like dyp i utringningen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå