Gå til innhold

Føler meg så utrolig patetisk..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og kjæresten for ca 1,5 måned siden. Har lovd å sende ned tingene han har hatt ligende her i posten, blant annet en tskjorte som lå i skittentøyskurven. Denne tskjorten plukket jeg opp derfra kort tid etter det ble slutt og har brukt den til å kjenne lukten av han når jeg har vært på det tristeste. Nå kan jeg ikke drøye å sende tingene noe mer og har kastet tskjorten i vaskemaskinen. Og det gjør så vondt å tenke på at jeg aldri mer skal kjenne den gode mannelukten av han! Føler meg så utrolig patetisk, en tskjorte liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nå heller betegnet deg som en som har fått hjerte sitt knust.

Eller noe i den duren.

• Liker 1
Skrevet

:troest:

Skjønner at det er fryktelig vondt! Lukt har så mye å si! Når jeg har hatt besøk av han, kan jeg ligge og lukte på puten/pleddet/sofaputa etterpå. Utrolig patetisk, men det lukter så godt!

Når du har kommer over eksen, og er klar for nye eventyr, vil du finne lukten av en annen mann like magisk :)

Vondt nå, og det er klisje, men tiden leger alle sår :klem:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. Kan hende det er greit at lukten er borte nå. Prøve å komme seg videre.

Hvis det er noen trøst så kjenner jeg meg ganske patetisk selv av og til også, når jeg tenker på "han". Se fremover - det jeg prøver på i hvert fall.

Gjest Anna.S
Skrevet

Det er ikke patetisk å ha elsket og mistet. Selvfølgelig gjør man det man kan for å bevare han nær så lenge som mulig. Det blir godt for deg å få avsluttet nå selv om det er trist.

Du fortjener å finne en som elsker deg like høyt som du elsker han.. :klemmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er 6 år siden det ble slutt mellom meg og min eks og jeg har enda ikke kommet helt over han.. DET er patetisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...