Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*

Endret av Hecubaa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste stedet jeg vet er coluseum spa, fliiinke folk som jobber der og delikate rom/lokale. Er kanskje ikke det billigste men helt normale priser. Ellers har hvertfall Alles beauty klinikk som også er bra ofte månedens tilbud på div behandlinger. Meld deg på nyhetsmailene dems så får du spesial rabatter. Et sted jeg ikke anbefaler er Grynerløkka spa og frisør!! Møkkete, fælt, slitt og kalde rom. Rett og slett jævlig!

Skrevet

Dette er jeg også interessert i!

Går forbi mange thaisjapper med reklamer for billig massasje, men tør aldri gå inn i tilfelle det er myntet på menn og de egentlig ikke KAN massere, bare runke. :sjenert:

Tips til safe steder?

Skrevet

ikke hørt om noen ennå selv. Daikaï er vel best på massasje i byen.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jeg også interessert i!

Går forbi mange thaisjapper med reklamer for billig massasje, men tør aldri gå inn i tilfelle det er myntet på menn og de egentlig ikke KAN massere, bare runke. :sjenert:

Tips til safe steder?

det er faktisk veldig mange sånne steder. anbefaler deg å gå inn på et sted som ser skikkelig ut allefall;P

Skrevet

ingen av dem ser skikkelige ut jo... :ler:

Skrevet

De "massasje"-stedene som henvender seg til et *kremt* publikum som er nødent på andre måter enn vonde skuldre og sånt ser sjelden ut som massasjesalonger i Oslo, de er litt mer diskrete. De får kundene sine gjennom annonser, ikke droppinn. Ofte kan man se rett inn på venterommet på thaimassasjesalongene (altså massasje, ikke "massasje"), og der sitter det gjerne damer.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe med anbefalinger, jeg trenger å finne et bra sted selv.

Skrevet (endret)

Jeg syns mange av de kjente stedene som tilbyr massasje er veldig relatert til smerter i rygg, nakke, skuldre osv., så jeg vil liksom ikke reise dit og si rett ut at jeg ikke har vondt noe som helst sted men bare vil kose meg :P

Endret av Hecubaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...