Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte to produkter fra beautybay i pinsehelgen. Jeg bestilte dem to forskjellige dager, mener det var fredag og lørdag. Jeg fikk beskjed om at de ble sendt mandagen like etter. Bør jeg kontakte noen om at de ikke er kommet? Kan det være streiken som har gjort at det har blitt veldig forsinket? Jeg leste litt på posten.no, og der sto det et døgns forsinkelse, ikke en uke

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk at helgen ikke telles med, det skal være 14 virkedager.

Skrevet

Er det fra utlandet? I så fall kan de være stoppet i tollen for sjekk. Ingen sporing?

Skrevet

Nei, ingen sporing.

Jeg er klar over at det er virkedager. På beautybay står det imidlertid 3-5 virkedager, eller så var det 5-7. Får vel kanskje bare vente og se? :D

Skrevet

Jeg har bestilt fra Beautybay mange ganger og pakkene derfra bruker kjempelang tid på å komme frem. Aner ikke hvorfor. Men alle jeg har bestilt har kommet til slutt.

Skrevet

Jeg har bestilt fra Beautybay mange ganger og pakkene derfra bruker kjempelang tid på å komme frem. Aner ikke hvorfor. Men alle jeg har bestilt har kommet til slutt.

Åå det er godt å vite!! Det er litt rart, da, for i andre tråder har jeg bare lest innlegg fra folk som skryter over rask levering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...