AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har egentlig altid hatt problemer med å bli fort brun. Alle i familien min blir det på 1, 2, 3, mens jeg må ligge i solen i flere timer å om jeg i det hele tatt får litt farge så er det fregner, føflekker, eller så er jeg solbrendt. Alle vennene mine også blir fort brune, de får skille etter å gå hjem i korte bukser fra skolen. Jeg har bestilt meg betakaroten som egentlig skulle komt for noen dager siden, for i sommer skal jeg bli brun. Jeg skal to uker til mallorca med en venninne og jeg nekter å komme hjem blek. Jeg har hatt på meg selvbruning slik jeg kan gå i shorts jeg også uten å føle meg for blek. Men når man har på selvbruning, blir man ikke brun av å sole seg da? såfall, går brunfargen av når selvbruningen går av?
challenger Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Du bør ikke ha selvbruning på deg når du skal sole deg, da kan du risikere å få pigmentflekker!
Miah Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 ^ Hvorfor det? Aldri hørt før. TS: Selvbruningen og brunhet fra sol "ligger" på to uliker hudlag, så du blir brun uansett om du soler deg med selvbruning. Bare husk solkrem med en god faktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå