Gå til innhold

Når blir høyde en dealbreaker?

67 stemmer

1. 1. Hvor høy MÅ daten din være?

• Har ingen minstekrav
      6
    • Minst 1.50
      0
    • Minst 1.55
      1
    • Minst 1.60
      6
    • Minst 1.65
      12
    • Minst 1.70
      13
    • Minst 1.75
      12
    • Minst 1.80
      12
    • Minst 1.85
      3
    • Minst 1.90
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte deg hadde vært interessant å se hvilken høyde som er en dealbreaker for KG-kvinnnene.

La oss si du møter en fyr du liker, eller får en invitasjon til date på Sukker. Hva er den laveste mannen du kunne tenke deg å treffe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier MINST 165cm i følge pollen din, men 163 går også. Jeg er 170, det må ikke være så veldig mye lavere enn meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal tenke på bare utseendet og se bort ifra personlighet, så syns jeg det er fint om han er litt høyere enn meg (er 1.56, så skal ikke så mye til).

Han bør egentlig ikke være så altfor høy heller, var sammen med en på nesten 1.90 en stund og fikk nesten nakkeproblemer etter klinesessions :fnise:

MEN, om man møter en mann som har en fantastisk personlighet og som man virkelig forelsker seg i, så tror jeg de fleste driter i høyden. Jeg vet ihvertfall at jeg gjør det.

Er det du, TS, som har hatt alle de andre høydetrådene også?? Hvis det er deg, så tror jeg ikke det er høyden din som er problemet ditt for å si det sånn.

Det er vel mer om at du bryr deg så jævlig mye om høyden som er problemet. Slutt med det. Det er uattraktivt og en definitiv dealbreaker for min del.

Om du ikke er denne personen; beklager :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal tenke på bare utseendet og se bort ifra personlighet, så syns jeg det er fint om han er litt høyere enn meg (er 1.56, så skal ikke så mye til).

Han bør egentlig ikke være så altfor høy heller, var sammen med en på nesten 1.90 en stund og fikk nesten nakkeproblemer etter klinesessions :fnise:

MEN, om man møter en mann som har en fantastisk personlighet og som man virkelig forelsker seg i, så tror jeg de fleste driter i høyden. Jeg vet ihvertfall at jeg gjør det.

Er det du, TS, som har hatt alle de andre høydetrådene også?? Hvis det er deg, så tror jeg ikke det er høyden din som er problemet ditt for å si det sånn.

Det er vel mer om at du bryr deg så jævlig mye om høyden som er problemet. Slutt med det. Det er uattraktivt og en definitiv dealbreaker for min del.

Om du ikke er denne personen; beklager :sjenert:

Tenker du på den med benforlenginga?

Nei det er ikke jeg som har laget denne tråden,

Men regnet med at folk ville tro det når jeg så den :P

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke meg. Jeg ville bare hjelpe han andre litt til å innse det jeg har innsett, nemlig at det finnes mange jenter som ikke bryr seg så veldig om dette med høyde.

Jeg er for øvrig 1.66.

Skrevet

Når alle venninnene lurer på om du ikke klarer å få tak i noe bedre. Han kon jo ikke være noe tess han som er så lav :filer: Å ønske sine venninner en glad hverdag er ikke norske kvinner sin sterkeste side for å si det pent.

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg har ingen grense. Høyden kan likevel bli en dealbreaker hvis han er veldig lite komfortabel med sin egen høyde, men det handler jo ikke egentlig om høyden i seg selv.

Skrevet

Jeg vil helst at mannen skal være høyere enn meg, jeg er selv 1.70. Men om jeg hadde truffet en som det klaffet med, så hadde det jo ikke vært en dealbreaker om han var noe lavere enn meg. Man har jo alle ting man foretrekker, men det betyr jo ikke at man ikke kan være med en som ikke passer inn for alle sine preferanser.

Kjæresten min for eksempel foretrekker store pupper, men han er likevel veldig glad i mine som ikke er så store, og han er heller ikke noe mindre glad i meg av den grunn. :)

Gjest Høymann
Skrevet

Jeg er veldig høy selv og lurer på hva jeg skal trykke på i den pollen >.<

Jeg ser jo ut som en gigant ved siden av alle jenter...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig lav, så lenge han er høyere enn meg er det ikke et problem :fnise:

Liker at gutten er høyere enn meg,sånn som mange gutter ikke ville ha datet meg og mine 155 cm,ser ingen problemer med det!

Og hvis han bare er litt høyere,og jeg aldri får gå med hæler sammen med han,er det også forsåvidt greit..Lei av hæler.

Skrevet

Siden jeg er 165 selv så må han også være minst 165. Men helst 170.

Men stemte 165 siden det er det absolutt laveste jeg går for.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er nesten 1.80 og synes det er helt greit med en mann på under 1.50. Aller helst bør han være feit og lukte vondt også.

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet

Altså, jeg har preferanser innen høyde. Men krav? Nei. Om jeg møtte en fyr og alt klaffet, så hadde ikke høyde vært en viktig faktor. Men som med alt annet, så har de fleste noen teoretiske preferanser innen utseende. På nettdating kan de kanskje spille en større rolle, fordi man ikke kjenner personen godt nok til å basere seg på et helhetsinntrykket. Da legger man nok mer vekt på det man kan se, og måler det opp mot preferansene for å sile ut folk.

AnonymBruker
Skrevet

Når alle venninnene lurer på om du ikke klarer å få tak i noe bedre. Han kon jo ikke være noe tess han som er så lav :filer: Å ønske sine venninner en glad hverdag er ikke norske kvinner sin sterkeste side for å si det pent.

"Venninner"

Men ja, det er nok slik at mange kvier seg for å date lave menn fordi de vil miste status i "venninnegjengen".

AnonymBruker
Skrevet

Han må være høyere enn meg. Liker ikke å føle meg som en gigant, på samme måte som han ikke liker å føle seg som ei pingle. Det er oss - hva andre mener er bare relevant for dem.

Lurer på hvorfor mange menn klager på at kvinner bryr seg om høyde.

De er jo ikke likegyldig til temaet selv, så hvorfor bør andre være det?

Skrevet

Jeg er nesten 1.80 og synes det er helt greit med en mann på under 1.50. Aller helst bør han være feit og lukte vondt også.

Nåja... Jeg gjetter på at du fint tar en mann på 170cm så lenge personligheten er over 180cm. Dessverre er det få som deg her i verden.

Gjest "gjest"
Skrevet

Han skal være høy. Minimum 1.87m.

AnonymBruker
Skrevet

Han må være høyere enn meg. Liker ikke å føle meg som en gigant, på samme måte som han ikke liker å føle seg som ei pingle.

Jeg føler meg sjelden mindre pingle enn når jeg drar damer som er høyere enn meg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg sjelden mindre pingle enn når jeg drar damer som er høyere enn meg!

Ok. Relevant for deg og de damene du drar. :)

AnonymBruker
Skrevet

Høyde er et problem når jeg mister ham i høyt gress

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...