LineF Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Vi skal gifte oss på Gran Canaria, i sjømannskirken i Arguineguin. Er usikker på hvilken restaurant vi skal velge.. Bryllupet skal stå på en fredag og det er jo vanligvis en travel dag for restaurantene. Jeg er godt kjent på Gran Canaria. Selv skal vi bo i Taurodalen denne gangen, noen med erfaring fra Guatanamo restauranten der? Vi blir omlag 20 gjester tipper jeg.. Favoritten min er Los Canarios i Arguineguin, men der blir det jo fullt. Og dårlig mulighet for skjerming for selskapet..? Tar i mot alle tips:-)
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 hei. jeg har ingen tips ang. mat. men lurte på om du hadde lyst til å fortelle hvordan dere gikk fram for å organisere bryllupp der? og hvilket hotell dere skal ligge på? har svært gjerne lyst til å gifte meg der jeg også, men kanskje aller helst i puerto rico. men har ikke peiling på hva som skal til for å kunne gjøre det.
LineF Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2012 hei igjen Det første er vel å bestille i sjømannskirken, gikk inn på nettsiden deres. Personlig kan ikke fordra Porto Rico, bare så det er nevnt. Finnes jo ikke noe mer tragisk sted på jord.. Ellers tror jeg sjømannspresten kommer med forslag både til sted å spise, frisør, fotograf, blomster oss, dette skulle hun iallfall gi oss ettervært.. Vi er litt i startfasen hva gjelder planlegging..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå