Gå til innhold

Er KG representativt for norske kvinner

Gjest tancos

Anbefalte innlegg

Gjest tancos

Før du sverger blodbror-status med Steinar, så burde du vite at hans mangel på sexpartnere kommer av at han er opptatt med å vente på ei dame, med barn, som har bedratt mannen sin med ham. Så, han er enig med deg i den teoretiske fordømmelsen av andre, men i praksis er han vel med på alt du misliker.

Aaaaaaah.... Crap.

Jeg sier jeg ikke vil ha en kjæreste med mange partnere. Steinar sier at han ikke liker jenter med mange partnere. Der er likheten og vi er ikke blodbrødre. Vi liker antageligvis kvinner med få partnere av ulike grunner.

At du og mange andre her blir bitchy mot meg når jeg legger frem en objektiv sak og diskusjon er rart at du ikke får med deg.

Steinar er hatt her på forumet fordi han har kontroversielle meninger. Da jeg sa at cunzilla og mange andre har herskerteknikk ble plutselig jeg forhatt. (Jeg hater deg allerede :skratte: kommer det sikkert lenger nede)

Jeg har to poeng i denne tråden. Mangfoldet IR er heldigvis ikke som mangfoldet på KG.

Og mange driver med herskerteknikk. Du feks begynner å trekke paralleller mellom meg og staeinar. Total avsporing og ovenfra og ned holdning. Jeg har ikke kalt noen for noe i denne tråden, men feks cunzillas og andre har komt med masse.

Jeg tror jeg bare skal slette profilen min så før mange av dere kvinner ha det hyggelig i deres egne håpløse diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Ja, hvis hun faktisk har lært det så. For en god stund tilbake.

Ok, men siden din åpenbaring er relativt fersk, så er vel ikke du heller til å stole på på en god stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men siden din åpenbaring er relativt fersk, så er vel ikke du heller til å stole på på en god stund?

Ettersom jeg ikke har sett henne på 2 år så kan man vel ikke akkurat påstå at det er en fersk åpenbaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg sier jeg ikke vil ha en kjæreste med mange partnere. Steinar sier at han ikke liker jenter med mange partnere. Der er likheten og vi er ikke blodbrødre. Vi liker antageligvis kvinner med få partnere av ulike grunner.

At du og mange andre her blir bitchy mot meg når jeg legger frem en objektiv sak og diskusjon er rart at du ikke får med deg.

Steinar er hatt her på forumet fordi han har kontroversielle meninger. Da jeg sa at cunzilla og mange andre har herskerteknikk ble plutselig jeg forhatt. (Jeg hater deg allerede :skratte: kommer det sikkert lenger nede)

Jeg har to poeng i denne tråden. Mangfoldet IR er heldigvis ikke som mangfoldet på KG.

Og mange driver med herskerteknikk. Du feks begynner å trekke paralleller mellom meg og staeinar. Total avsporing og ovenfra og ned holdning. Jeg har ikke kalt noen for noe i denne tråden, men feks cunzillas og andre har komt med masse.

Jeg tror jeg bare skal slette profilen min så før mange av dere kvinner ha det hyggelig i deres egne håpløse diskusjoner.

1. Jeg har ikke på noe tidspunkt vært ekkel mot deg i denne tråden.

2. Du som bruker er meg knakende likegyldig. Hat er en følelse som krever at man bryr seg.

3. Jeg kan garantere deg at MANGFOLDET irl er mye av det samme. Ingen her har holdninger som er spesielt unike.

4. Slett profilen din eller bli. Jeg tviler på at noen har en sterk mening om hva du bør gjøre.

5. Dine innlegg er gjennomsyret av en ovenfra og ned-holdning. Slutt å velte deg i martyrrollen og se på deg selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Det er menneskelig å feile.

Men så må man lære.

Og det er vel nettopp poenget til mange i disse debattene, folk kan lære og forandre seg. Kan du det, så kan også dama med 5+ sexpartnere det.

Lært hva?

Å holde beina godt samlet.

Ser helst at damen ikke lærer å holde beina godt samlet i det øyblikket hun blir sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så farlig med Steinar!

Du er kanskje ny her?

Er et par tråder her på ørten millioner sider fordi noen (blant annet jeg) ikke helt har klart å legge det fra seg. Han er en ubestridt mester på å svare passe meningsløst, passe vagt og samtidig passe provoserende til at man går i sirkler i mange måneder.

Jeg så antydningen til det allerede og hvis en eller to henger seg opp i Steinars verden så er diskusjonen fucked. Om en moderator leser dette så ber jeg dem om å holde et halvt øye med denne tråden og dele hvis det skjer.

Jepp, ny her! :goodbye:

Så, av type mann: "kvinner skal helst være dydige til de møter drømmemannen" dvs: i følge enkelte av mennene i tråden?

Søren, jeg visste jeg ikke burde ha avertert etter pulevenner i lokalavisen, nå er jo alle mine drømmer om å etablere meg med en jomfruelig mann a la Steinar en gang i fremtiden, gått i tusen knas... :grine:

:sarkasme:

Endret av Aussie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tancos

5. Dine innlegg er gjennomsyret av en ovenfra og ned-holdning. Slutt å velte deg i martyrrollen og se på deg selv.

Må bare kommentere denne for to innlegg lengre oppe begynner du blodsbånn til steinar... blablabla. Hva faen har det med diskusjonen å gjøre? Er du så dum at du ikke ser at du har en syk herskerteknikk. Er det noe jeg sier som du ikke kan protestere på så er det du er dum, ikke rart du er singel, blodsbånn til steinar, umoden, unormal, mansjåvist osv...

Jeg blir kvalm av dere og jeg har bedt admin slette min bruker for dette gidder jeg ikke mer.

Endret av tancos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig var det slemt av meg å skrive slikt.

Men hvis jeg har oppfattet ting riktig, så er det vel av den vanlige typen: én standard for menn, og én standard for kvinner, da har jeg i såfall problemer med å ta debatten og enkelte brukere seriøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Jeg synes du har vært usaklig hele tråden, og det topper seg her. Det er vanskelig å forstå hva du vil frem til, og du angriper og provoserer over en lav sko.

Jeg er tidvis krass, men jeg forholder meg iallefall til diskusjonen og de argumentene og fakta som presenteres. Det er i min mening minstekravet for god argumentasjonsteknikk. At jeg i tillegg er et rasshøl er du og andre fri til å mene, men jeg er fremdeles hundre ganger mer saklig enn en som heller trekker inn ting fra løse luften, setter seg selv i offerroller og kaster grunnløse beskyldninger ut i hytt og gevær.

Jeg burde vel slutte å være frekk siden du åpenbart henger deg opp i det og det bare er å fore innstillingen din om at KG-kvinner er fæle, men jeg tar aldri på meg å gi spesialbehandling og ekstra respekt til de som er spesielt usaklige og ekstra lite respektfulle. You get what you give.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Jeg synes du har vært usaklig hele tråden, og det topper seg her. Det er vanskelig å forstå hva du vil frem til, og du angriper og provoserer over en lav sko.

Jeg er tidvis krass, men jeg forholder meg iallefall til diskusjonen og de argumentene og fakta som presenteres. Det er i min mening minstekravet for god argumentasjonsteknikk. At jeg i tillegg er et rasshøl er du og andre fri til å mene, men jeg er fremdeles hundre ganger mer saklig enn en som heller trekker inn ting fra løse luften, setter seg selv i offerroller og kaster grunnløse beskyldninger ut i hytt og gevær.

Jeg burde vel slutte å være frekk siden du åpenbart henger deg opp i det og det bare er å fore innstillingen din om at KG-kvinner er fæle, men jeg tar aldri på meg å gi spesialbehandling og ekstra respekt til de som er spesielt usaklige og ekstra lite respektfulle. You get what you give.

Var du mobberen på skolen som sa noe som: æsj.. nå kommer h*n. søk dekning. Resten du sier er helt feil og finito.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Jeg blir kvalm av dere og jeg har bedt admin slette min bruker for dette gidder jeg ikke mer.

Tror ikke snakker snakker kun for meg selv når jeg sier at du gjør oss en stor tjeneste ved å slette deg :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

JEG er iallefall ikke representativ. Men jeg tror ikke KG generelt er det heller..

Det er ikke så mange her inne. :)

Men i visse saker og diskusjoner, så tror jeg nok dere menn har en ting eller to å lære om oss kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vampen

Må bare kommentere denne for to innlegg lengre oppe begynner du blodsbånn til steinar... blablabla. Hva faen har det med diskusjonen å gjøre? Er du så dum at du ikke ser at du har en syk herskerteknikk. Er det noe jeg sier som du ikke kan protestere på så er det du er dum, ikke rart du er singel, blodsbånn til steinar, umoden, unormal, mansjåvist osv...

Jesus Kristus, ro deg ned mann!

Jeg har verken kalt deg dum, snakket om sivilstatusen din, kalt deg umoden, mannssjåvenist eller noe annet. Og det er fantastisk å se at DU går bananas over et verbalt sleivsparket som faktisk var myntet på Steinar!

Men, hold deg fast, her skal du få en beskrivelse som går på deg, du er helt vanvittig hårsår! Slutt med martyriet, det kødder til enhver form for debatt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Var du mobberen på skolen som sa noe som: æsj.. nå kommer h*n. søk dekning. Resten du sier er helt feil og finito.

Jeg kan ikke begripe hvorfor du føler deg støtt av det som har blitt skrevet i denne tråden, spesielt ikke med den innfallsvinkelen du velger. Du åpnet ballet ved å beklage deg over kvinner på KG og spurte om kvinner på KG er representative for kvinner generelt, og jeg synes du har vært ganske generaliserende og nedlatende selv i denne tråden. Det er ikke lett å argumentere (delvis alene) når de fleste andre er uenig i det man skriver, men jeg synes ikke noen har vært ekle mot deg i denne tråden. Bare se på det innlegget jeg siterer, synes du selv at det er saklig?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...