Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #61 Del Skrevet 10. juni 2012 I nesten samtlige tråden begynner dere med sarkastiske spørsmål eller skal kverulere og spre bitterhet. Jeg blir oppgitt av dere og enkelte andre her på KG. Jeg lurer på om det virkelig er så mange kvinner som tenker i samme baner der ute. Feks i stedet for å bruke de små grå så begynner du med spydigheter. Jeg tror du leser med negative briller. Jeg stiller spørsmål når jeg lurer på noe. At du oppfatter det som spydig, betyr ikke at jeg mente det spydig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #62 Del Skrevet 10. juni 2012 Purple Haze er da ikke spydig. Jeg derimot kan informere deg om at du er en av dem som bor på en helt annen planet enn meg og det er derfor ikke spesielt merkelig at du ikke liker kvinnene her inne da de i motsetning til deg stort sett er normale og oppegående. Dette må være det kuleste svaret jeg har lest her inne på lenge. Cuntzilla, du er bare rå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. juni 2012 #63 Del Skrevet 10. juni 2012 Purple Haze er da ikke spydig. Jeg derimot kan informere deg om at du er en av dem som bor på en helt annen planet enn meg og det er derfor ikke spesielt merkelig at du ikke liker kvinnene her inne da de i motsetning til deg stort sett er normale og oppegående. Purple Haze er sjelden spydig, stort sett morsom og saklig og en sjelden gang på jordet. Cuntzilla er velartikulert, innimelom sarkastisk og spydig, intelligent og har tidvis en giftig men treffende penn. Gruppa "kvinnene her inne" vil jeg dog ikke betegne som stort sett normale og oppegående. Det er å ta i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 10. juni 2012 #64 Del Skrevet 10. juni 2012 Purple Haze er da ikke spydig. Jeg derimot kan informere deg om at du er en av dem som bor på en helt annen planet enn meg og det er derfor ikke spesielt merkelig at du ikke liker kvinnene her inne da de i motsetning til deg stort sett er normale og oppegående. Dette er kun gyldig på DIN planet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tancos Skrevet 10. juni 2012 #65 Del Skrevet 10. juni 2012 Purple Haze er da ikke spydig. Jeg derimot kan informere deg om at du er en av dem som bor på en helt annen planet enn meg og det er derfor ikke spesielt merkelig at du ikke liker kvinnene her inne da de i motsetning til deg stort sett er normale og oppegående. Vi to lever på forskjellige planeter, men det gir deg ikke rett til å skrive med ovenfra og ned holdning. Det siste du skrev er et eksempel på spydighet eller herskerteknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 10. juni 2012 #66 Del Skrevet 10. juni 2012 Hehe, stort sett normale og oppegående? Skeeeeeptisk! Om en del av det som preger dette forumet er normalitet, så ble jeg brått litt redd for å gå ut av døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 10. juni 2012 #67 Del Skrevet 10. juni 2012 Hehe, stort sett normale og oppegående? Skeeeeeptisk! Om en del av det som preger dette forumet er normalitet, så ble jeg brått litt redd for å gå ut av døra. Hahaha! Vel, det er jo sånne som deg her da. Og Purple Haze. Og Søgni. Og mange andre oppegående, normale damer. Men greit, jeg tok kanskje litt hardt i KG er utvilsomt en litt annen verden enn den jeg lever i. Sånn sett burde det jo være en dame her for deg også tancos? Alle her er jo ikke like grusomme som meg, KateW og Purple. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 10. juni 2012 #68 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Dette er kun gyldig på DIN planet Jeg tror muligens du også har adresse på den andre planeten Men for å være litt seriøs så tror jeg faktisk dette forumet får frem ekstremitetene i endel. De stiller spørsmål de aldri i verden ville ytret til et annet menneske i visshet om at det er helt imbesilsk. Så tiltrekker jo åpenbart KG og sikkert andre forumer(har aldri vært innom noen andre, så vet ikke) endel veldig tydelige brukere som bare sprer kødd og kvalm. Her på KG er det stort sett yngre gutter. Så må vi jo ta med i betraktningen at vi leser et innlegg en annen bruker har skrevet - muligens i en annen kontekst, og derfor tolker mer eller mindre innhold til innlegget. Det kan jo påvirke hvordan vi anser den generelle konsensus om tingenes tilstand på KG. Selv legger jeg iallefall mest merke til innlegg jeg synes er svært gode, eller fullstendig retarderte. Og ofte er innlegget helt greit fra TS sin side, men så kommer disse idiotene å fucker det hele til med masse tåpelige generaliseringer og flåsete utsagn. Og disse preger jo hele forumet, og etter min mening - ødelegger det. Poenget mitt var vel at jeg er litt usikker på om det er kvinnene generelt her inne som lager et inntrykk - det er vel heller disse plagsomme småguttene som lager dette ekstreme inntrykket, og som gir TS angst for at det skal være representativt. Endret 10. juni 2012 av norah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tancos Skrevet 10. juni 2012 #69 Del Skrevet 10. juni 2012 Hahaha! Vel, det er jo sånne som deg her da. Og Purple Haze. Og Søgni. Og mange andre oppegående, normale damer. Men greit, jeg tok kanskje litt hardt i KG er utvilsomt en litt annen verden enn den jeg lever i. Sånn sett burde det jo være en dame her for deg også tancos? Alle her er jo ikke like grusomme som meg, KateW og Purple. Det er det jeg prøver å få synspunkter om. Og jeg sier ikke dere er grusomme. Jeg liker ikke debatteknikken deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #70 Del Skrevet 10. juni 2012 Purple Haze er sjelden spydig, stort sett morsom og saklig og en sjelden gang på jordet. Cuntzilla er velartikulert, innimelom sarkastisk og spydig, intelligent og har tidvis en giftig men treffende penn. Gruppa "kvinnene her inne" vil jeg dog ikke betegne som stort sett normale og oppegående. Det er å ta i. Du, altså. Du får jammen sagt det. Merket at jeg ble mest nysgjerrig på når i alle dager jeg har vært på jordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #71 Del Skrevet 10. juni 2012 Hahaha! Vel, det er jo sånne som deg her da. Og Purple Haze. Og Søgni. Og mange andre oppegående, normale damer. Men greit, jeg tok kanskje litt hardt i KG er utvilsomt en litt annen verden enn den jeg lever i. Sånn sett burde det jo være en dame her for deg også tancos? Alle her er jo ikke like grusomme som meg, KateW og Purple. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 10. juni 2012 #72 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er det jeg prøver å få synspunkter om. Og jeg sier ikke dere er grusomme. Jeg liker ikke debatteknikken deres. Mener du den teknikken som er å tydeliggjøre en argumentasjonsrekke, og argumentere saklig og grundig for eller mot? Jeg får en mistanke om at du ikke liker den fordi du føler deg overkjørt i mangel av motargumenter? Det er jo ikke verre enn å komme med en kontra for hvert pro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 10. juni 2012 #73 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er det jeg prøver å få synspunkter om. Og jeg sier ikke dere er grusomme. Jeg liker ikke debatteknikken deres. Jeg liker ikke din. Purple Haze stiller et spørsmål og du anklager henne for å være sarkastisk og spre bitterhet. Og så solstråla KateW også, som ikke har et bittert bein i kroppen. Du er fryktelig negativt innstilt og har vært det siden du startet denne tråden, og det synes jeg faktisk er ganske mye verre enn å være litt sarkastisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #74 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er det jeg prøver å få synspunkter om. Og jeg sier ikke dere er grusomme. Jeg liker ikke debatteknikken deres. Så var det det å skille sak og person. Og på et forum må man regne med at det finnes utallige meninger, måter å formulere seg på, debatteknikker og ikke minst måter å tolke på. En må også huske på at her inne kan man kun forholde seg til det som blir skrevet. Vi mister kroppsspråk, mimikk, tonefall og glimt i øyet når alt foregår skriftlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 10. juni 2012 #75 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Vi to lever på forskjellige planeter, men det gir deg ikke rett til å skrive med ovenfra og ned holdning. Det siste du skrev er et eksempel på spydighet eller herskerteknikk. Jeg ser faktisk poenget ditt, selv om jeg så og si er ganske uenig med deg i andre ting. Slik jeg tolker det så fremstiller du et virkelighetsbilde som ikke stemmer med andre brukere inkludert mitt eget. Så, når resten skal si ifra om at du har et annet virkelighetsbilde, så kommuniserer de det på en lite pedagogisk måte og som får så og si alle som blir utsatt for slik kommunikasjon, til å gå i forsvarsposisjon :gjeiper: Spydigheter er ikke veien å gå dersom man skal innformere. Ja, så kommuniserer du på en bastant måte når du sier at andre har feil. (Innrømmer lett at jeg er den største bedreviteren på forumet ) Det er litt den holdningen: "Jeg er uenig med deg og du må være helt virkelighetsfjern for å ikke forstå dette" som blir prosjektert, noe som jeg også synes er unødvendig og tildels krenkende. Jeg hadde også blitt irritert dersom jeg hadde vært i dine sko og fått slike utalelser mot meg Endret 10. juni 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tancos Skrevet 10. juni 2012 #76 Del Skrevet 10. juni 2012 Mener du den teknikken som er å tydeliggjøre en argumentasjonsrekke, og argumentere saklig og grundig for eller mot? Jeg får en mistanke om at du ikke liker den fordi du føler deg overkjørt i mangel av motargumenter? Det er jo ikke verre enn å komme med en kontra for hvert pro. De må gjerne ha andre meninger, men de debatterer med en teknikk som gjør dette forumet crapy. Feks ler de vekk det faktum at de har en dårlig debatteknikk. Heksetegn osv. Kan de ikke heller si "Sorry, jeg skal tenke to ganger før jeg skriver". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 10. juni 2012 #77 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) De må gjerne ha andre meninger, men de debatterer med en teknikk som gjør dette forumet crapy. Feks ler de vekk det faktum at de har en dårlig debatteknikk. Heksetegn osv. Kan de ikke heller si "Sorry, jeg skal tenke to ganger før jeg skriver". Jeg elsker at du tar dette opp , fordi det er få her inne som faktisk klarer å gå tilbake på noe de har sagt. Dersom man har skrevet noe feil, eller utrykt seg feil, så forsvarer man utsagnet selv om det henger i den mest syltynne tråden. Eller, hvis man har vært frekk, så svarer man ikke i steden for å beklage seg. Det går faktisk på at man ikke vil tape status og face på forumet Det er ikke lett å innrømme feil, flott poeng Endret 10. juni 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #78 Del Skrevet 10. juni 2012 De må gjerne ha andre meninger, men de debatterer med en teknikk som gjør dette forumet crapy. Feks ler de vekk det faktum at de har en dårlig debatteknikk. Heksetegn osv. Kan de ikke heller si "Sorry, jeg skal tenke to ganger før jeg skriver". Jeg er da heller ikke her inne fordi jeg mener jeg har så glitrende debatteknikk. At jeg brukte den heksa, var jo bare et humoristisk svar på Cuntzilla sitt innlegg. Det er lov å bruke litt humor for å løsne litt på stemningen. Dessuten lurer jeg på hva som er så strålende med debatteknikken din, sammenliknet med f.eks Norah og Cuntzilla? Når jeg tolker innleggene dine (gjennom mine briller) fremstår du som sutrete, bitter og klagende. Også skylder du på andres dårlige debattekninkk i stedet for å argumentere for hva du mener. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 10. juni 2012 #79 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg elsker at du tar dette opp , fordi det er få her inne som faktisk klarer å gå tilbake på noe de har sagt. Dersom man har skrevet noe feil, eller utrykt seg feil, så forsvarer man utsagnet selv om det henger i den mest syltynne tråden. Eller, hvis man har vært frekk, så svarer man ikke i steden for å beklage seg. Det går faktisk på at man ikke vil tape status og face på forumet Det er ikke lett å innrømme feil, flott poeng Det kan ikke bare være at de ikke føler seg særlig truffet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tancos Skrevet 10. juni 2012 #80 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg er da heller ikke her inne fordi jeg mener jeg har så glitrende debatteknikk. At jeg brukte den heksa, var jo bare et humoristisk svar på Cuntzilla sitt innlegg. Det er lov å bruke litt humor for å løsne litt på stemningen. Dessuten lurer jeg på hva som er så strålende med debatteknikken din, sammenliknet med f.eks Norah og Cuntzilla? Når jeg tolker innleggene dine (gjennom mine briller) fremstår du som sutrete, bitter og klagende. Også skylder du på andres dårlige debattekninkk i stedet for å argumentere for hva du mener. Bitterheten min kommer fra en grunn. Blant annet av måten mange fører debatt på eller trådene ala det jeg nevnte tidligere i tråden. Notorisk utroskap osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå