Gå til innhold

Er KG representativt for norske kvinner

Gjest tancos

Anbefalte innlegg

Gjest tancos

Med dette mener jeg kvinnene på "samlivs-, seksualitet og singel forumet". Er mangfoldet på disse forumene en god indikator på norske kvinner.

Selv tror jeg ikke det, men om så er så foretrekker jeg å være singel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidssone

Med så mange medlemmer, så er det nok representativt for norske kvinner. Dersom du ikke finner en eneste kvinne her du kunne tenke deg å tilbringe resten av livet med, så finner du det neppe utenfor KG heller.

Et minus med KG er muligens at det ikke er representativt på aldersområdet. Mange under tretti her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke man kan si at dette er representativt for norske kvinner. Hvis man hadde skrevet en vitenskapelig artikkel som skulle være representativ for norske kvinner basert på data fra KG, så tror jeg man hadde, med rette, fått skarp kritikk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

nja, selvom KG har veldig mange medlemmer, så tviler jeg på at langt ifra alt av det som brukerne har skrevet i disse rommene er sant. Jeg har en følelse av at mange overdriver og smører på den virkelige sannhet.

Jeg tar i hvertfall det meste i "samlivs-, seksualitet og singel forumet" med en klype salt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Med så mange medlemmer, så er det nok representativt for norske kvinner. Dersom du ikke finner en eneste kvinne her du kunne tenke deg å tilbringe resten av livet med, så finner du det neppe utenfor KG heller.

Et minus med KG er muligens at det ikke er representativt på aldersområdet. Mange under tretti her.

Tenker jeg også. Selv er jeg under 30, men jeg er litt moden for alderen. Føler alle her er så utrolig umodne. Skikkelig sex og singelliv holdning.

Endret av tancos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, så hysteriske og usikre er ikke den gjennomsnittlige norske kvinne. Det er veldig mange som starter tråder her fordi de lurer på om de kan reagere sånn og slik på ting og om hva vi tror at mannen deres mener. Dette er kvinner som har veldig liten tillit til og kontakt med sine egne følelser. De representerer bare de usikre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med dette mener jeg kvinnene på "samlivs-, seksualitet og singel forumet". Er mangfoldet på disse forumene en god indikator på norske kvinner.

:ler:

Ja, du sier noe hehe

Er nok mange yngre her med dårlig vett og dårlige vaner. Men om de vokser det av seg er jo ikke sikkert.

Det er rett og slett mye rart i dagens samfunn. Og da gjelder det å unngå det verste. Her kan man jo få greie på hvor galt det kan være.

Forøvrig er det nok naturlig at slike diskusjonsfora tiltrekker seg de som liker å sette saker og ting litt på spissen :smoke:

Samt de som har ulike typer av problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe. Nei.

90% av norske kvinner er ikke på KG overhodet. You do the math..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe. Nei.

90% av norske kvinner er ikke på KG overhodet. You do the math..

Så 10% er her inne? :fnise: Tror du virkelig det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg håper virkelig ikke KG er representativt for verken menn eller kvinner! Veldig ofte klør jeg meg i hodet over meninger, holdninger og spørsmål som dukker opp her inne, og lurer på om jeg bor på en annen planet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Vel, jeg tror det finnes mange forskjellige typer damer på kg, men alle samles jo her inne av en eller annen felles interesse/egen interesse?

Jeg tror kg er representativt. Jeg tror man får høre mye her som i vanliglivet blir gjømt under en fasade. En av grunnen til at jeg liker kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig god indikator. Helt sammenfallende med de kvinner jeg treffer IRL. Noen gullkorn finner en, men som regel så skal en ikke forvente integritet og dypere evner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker jeg også. Selv er jeg under 30, men jeg er litt moden for alderen. Føler alle her er så utrolig umodne. Skikkelig sex og singelliv holdning.

Dette ER jo den normerte norske kvinne! Den klassiske norske feminist rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Vet ikke, men mitt forhold til dem er ihvertfall ganske representativt for mitt forhold til kvinner ellers i livet: Noen få anser jeg som supre damer, noen få anser jeg som totale kjærringer og de aller fleste syns jeg er helt greie.

Folk som henger på internet-fora generelt er nok mennesker som bruker over gjennomsnittlig mye tid foran dataskjermen (noe som kan bety så mangt) og derfor ikke noen god representativ gruppe for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Jeg er ikke enig. Jeg synes kg er preget av at folk dømmer og mener andre er umoden fordi de har et annet syn på ting enn dem.

Dette, mener jo jeg er umodent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Søgni

Jeg håper virkelig ikke KG er representativt for verken menn eller kvinner! Veldig ofte klør jeg meg i hodet over meninger, holdninger og spørsmål som dukker opp her inne, og lurer på om jeg bor på en annen planet.

Joda, jeg ser den. Men samtidig er et forum et sted hvor man kan ta opp problemstillinger som det er verre å ta opp blant venner og familie, og jeg tror mange tør å skrive ting de ikke tør å si i "virkeligheten". Og en side av å være på et såpass bredt forum som KG er at man møter alle typer mennesker, mange man ikke ville møtt ellers, siden det er begrenset hvor mye "mangfold" det er i vår egen omgangskrets og eget miljø også.

---

Det er i alle fall grunn til å tro at det folk skriver her inne er deres virkelige mening.

Jeg tror ikke man kan si at KG er representativt for norske kvinner. Man må også tenke på at ikke alle på KG skriver i alle tråder. Man skriver gjerne i tråder der man har en eller annen mening. Jeg tror ytterpunktene skiller seg ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så 10% er her inne? :fnise: Tror du virkelig det?

Nei, det er enda færre. Men jeg gadd faktisk ikke regne ut helt eksakt. Beklager virkelig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Jeg tror ikke man kan si at KG er representativt for norske kvinner. Man må også tenke på at ikke alle på KG skriver i alle tråder. Man skriver gjerne i tråder der man har en eller annen mening. Jeg tror ytterpunktene skiller seg ut.

Man får jo i alle fall en ide om hvilke tanker kvinner gjør seg om ting, og man ser jo helt klart en slags rød tråd/tendens når det kommer til hva damene mener om forskjellige saker. Slik er jo det egentlig for mennene her også :fnise:

Jeg synes i alle fall kg åpner opp for at forskjellige meninger kommer til utrykk, noe jeg synes er veldig kjekt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Da er konklusjonen at mange kvinner har helt håpløse tanker som de aldri forteller IR. Da forstår jeg bedre hvor for kvinner virker så nydelige og i vakre IR og et helsike å leve sammen med når en blir gift og kommer nærmere inn på dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...