AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Sånne "tatoveringer" for barn som man tar på huden med varmt vann, og som blir i noen dager. Vet noen om et sted det er mulig å kjøpe sånne ark i en farge, så man kan klippe ut ønsket motiv? Har de det på Panduro kanskje? Eller andre hobbyforretninger? Fant ingenting på hjemmesiden deres. Sønnen min på 13 tegner en bokstav på håndleddet med sprittusj, men jeg tror ikke dette er så bra for huden, og har sagt at han ikke får lov. Jeg tenker som så at jeg hvis jeg finner noe slikt, kan jeg klippe ut et visst antall bokstaver til han, så slipper vi å "krangle" om dette. Håper noen kan hjelpe
Exoriri Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Det er spesiel "tattoo" tusjer på butikkene. Finnes i andre land, så må bli tilgjengelig i Norge og. Sjekk Parfymelle eller lignende. Ellers kjøp ham long lasting eyeliner tusj. Endret 11. juni 2012 av Exoriri
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 aldri hørt om sånn papir. men tattoverings tusj er vel tingen.
Joe Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Panduro har tattoveringstusj. Eller kjøp en flytende eyeliner-penn til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå