venus_ Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Jeg hopper alltid over balsamen når jeg vasker håret, men nå må jeg skjerpe meg. Føler at håret alltid blir fortere fett etter at jeg har brukt balsam. Og jeg har helt stritt og flatt hår som jeg føler blir enda flatere når jeg bruker balsam. Noen med samme problem som har funnet en balsam som er bra?
FantasDick Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Bruk balsam kun i lengdene, jeg pleier å samle håret i en hestehale i nakken og ha i balsam fra hvor strikken ville vært. Hvilken shampoo bruker du? Jeg har veldig flatt og glatt hår, er veldig fornøyd med Body full fra Redken.
venus_ Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2012 Bruk balsam kun i lengdene, jeg pleier å samle håret i en hestehale i nakken og ha i balsam fra hvor strikken ville vært. Hvilken shampoo bruker du? Jeg har veldig flatt og glatt hår, er veldig fornøyd med Body full fra Redken. Akkurat nå bruker jeg Bodybuilder fra Fudge og skal bestille en flasshampoo fra KMS i tillegg siden jeg har fått litt problemer med hodebunnen i det siste. Skal prøve den du foreslår når den fra Fudge er tom! Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå