Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2012 #1 Del Skrevet 10. juni 2012 noen som har brukt den? og hvor lang tid tok det før du merket at du var blitt bedre? er det normalt å reagere på den medisinen? Lest litt om den, og alle får jo allergisk reaksjon av den Redd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde en kraftig halsbetennelse og fikk Apocilling 1 gram. Ble frisk bare etter 1,5 dag om jeg husker riktig. Ingen bivirkninger. Det er nok forskjellig fra person til person. Har du reagert på penicillin før da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2012 #3 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde en kraftig halsbetennelse og fikk Apocilling 1 gram. Ble frisk bare etter 1,5 dag om jeg husker riktig. Ingen bivirkninger. Det er nok forskjellig fra person til person. Har du reagert på penicillin før da? Okei:) Jeg har apocillin 660 mg.. Har ikke gått på så mye penicillin før, men nei, har ikke reagert før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2012 #4 Del Skrevet 10. juni 2012 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. juni 2012 #5 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg har fått Apocillin mot halsbetennelse mange ganger i ungdommen, fikk aldri noen allergisk reaksjon og ble bedre i løpet av noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2012 #6 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg har fått Apocillin mot halsbetennelse mange ganger i ungdommen, fikk aldri noen allergisk reaksjon og ble bedre i løpet av noen dager. Okei Er det normalt at drøvelen og mandlene blir hoven når du har halsebetennelse? Drøvelen min er svær, og skikkelig "trangt" i halsen, ekkelt å svelge. Glemte å spør legen om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2012 #7 Del Skrevet 10. juni 2012 Okei Er det normalt at drøvelen og mandlene blir hoven når du har halsebetennelse? Drøvelen min er svær, og skikkelig "trangt" i halsen, ekkelt å svelge. Glemte å spør legen om det.. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå