Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skal til hellas på mandag, og har visa electron (DNB). Funker det i utlandet? altså kan jeg ta ut penger i minibanker i hellas med det, eller må jeg ta ut før jeg drar?

Gjest Stronger
Skrevet

Jeg ringte banken for å sjekke, både før jeg skulle til Spania og før jeg skulle til Hellas i fjor, (jeg har ikke dnb, men hadde visa electron) banken sa at dette ikke var problem, men jeg fikk ikke tatt ut et eneste øre!! :kjefte: Folk hjemme i norge måtte sette over penger til mine veninner sånn at de kunne ta ut for meg.. utrolig frustrerende å stå der nede og kortet ikke fungerer, når man på forhånd har spurt banken om dette.. Jeg vil anbefale deg å ringe din bank uansett :P

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg hadde visa electron i postbanken før, og det funket ikke i utlandet. Eller, det funket en sjelden gang hvis jeg var heldig, men som oftest ikke. Nå har jeg vanlig visa, og det er ikke noe problem i det heletatt

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er chip på kortet ditt er det ikke noe problem, ihvertfall ikke å få tatt ut penger i minibanker:)

AnonymBruker
Skrevet

Skal man reise til Hellas i sommer anbefales det at man tar med seg euro fra Norge.Det kan være vanskelig å få tak i kontanter der nå som situasjonen er som den er..

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye trenger man da? Frokost er inkludert, men for middag, røyk, og litt klær? Vet ikke hvor billig ting er, skal være der en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...