Gjest Sobril Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har i årevis lagt kreativiteten på hylla når det gjelder hus og hjem fordi jeg har leid. Ingen vits i å pusse opp osv da. Har vel alltid hatt overkant sansen for hjem og interiør, og bobler over når jeg kan få lov til å være kreativ. Problemet mitt er at jeg blir besatt. Prøvde å ta et fjernstudie en gang i tiden også. Fikk god karakter, men klarte bare halve studiet - fordi det rett og slett blir for slitsomt å sitte med oppgaver i gjerne 17 timer i strekk uten pause. Nå skal vi pusse opp hjemme, og i natt sovnet jeg ikke før i fem tida. Andre som har det slik? Eller noen som har kreative løsninger på hvordan roe hjernecellene når kvelden kommer - for DER kommer kreativiteten til kort hos meg.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Mitt eneste råd er egentlig å få tankene ned på papir. Om du vet at ting kverner rundt i hodet rett før leggetid kan du alltids sette av en halvtime med en fin skissebok (eller annet egnet lagringsmedium). Jeg har troa på at hjernen roer seg litt når den vet at tanker og ideer er trygt forvart, slik at den slipper å holde rede på alt.
Fanteria Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Ja, du er ikke alene. Jeg skal sette meg ned nå og begynne å tegne opp en skohylle og et mediamøbel med plass til ølglass-samlingen til mannen Jeg finner ikke noe som er slik jeg vil ha det, så da tenker jeg at jeg heller bygger det Vi har også bygd hodegavl til sengen med hyller. Har også flere ideer jeg vil utføre. Problemet er bare plass. Vi bor i en leilighet på 50kvm, så det er begrenset med steder å kunne bygge ting. Jeg drømmer om mitt eget verksted!
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Jeg kan også ligge å tenke, gruble, planlegge og styre på etter at jeg har lagt meg, og ikke få sove! Frustrerende. Jeg pleier å få det ned på papiret. Lage lister, planlegge alt jeg kan i våken tilstand og prøve å tømme hodet før jeg legger meg. Det hjelper
Gjest Sobril Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Takk. Da skal jeg gjøre det i kveld - skrive ned idéene. Så får jeg legge meg snart. Holder på å krepere føler jeg.
Minya Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Monopol på mobilen. Etter en fire-fem runder er det så dørgende kjedelig at jeg sovner med mobilen i hånda.
Lottiz Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Det hørtes veldig kjent ut ja. Kan ligge i senge og pusse opp soverommet i tankene en hel natt jeg.
Soon Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Hehe, hørtes helt ut som meg. Jeg er også i overkant interessert i interiør, og har stadig nye ideer/prosjekter på gang - og da kan nettene bli lange gitt. Aldri tenkt på å skrive det ned, men det var en god idè
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå