Gå til innhold

Dustete med stråhatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere det er dustete å gå med sol/stråhatt om sommeren?:P

F.eks:

Min lenke

Min lenke2

Jeg er veldig blek og blir lett solbrent. Pluss at jeg ikke liker å ha sola i øynene(caps blir for varmt) så har litt lyst til å ty til en stråhatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er dustete. Ja til hatt :) Og om du liker det, så gå for det.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Det selger jo også ganske mange steder, så det må da være flere som bruker det :)

Skrevet

Absolutt ikke dustete med hatt.

Jeg foretrekker mer denne typen framfor de du postet, men det kommer jo veldig an på smak og stil. :)

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Har du lyst så har du lov :)

Kjør på ! :)

Det er lurt å prøve mange hatter slik at du finner riktig fasong og form til ditt ansikt, og ikke minst at du finner riktig størrelse :)

En liten inspirasjon kan du kanskje finne i min sist innkjøpte stråhatt til sommerbruk (?)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du lyst så har du lov :)

Kjør på ! :)

Det er lurt å prøve mange hatter slik at du finner riktig fasong og form til ditt ansikt, og ikke minst at du finner riktig størrelse :)

En liten inspirasjon kan du kanskje finne i min sist innkjøpte stråhatt til sommerbruk (?)

Den var litt for feminin etter min smak, men jeg kler det meste av hatter faktisk:P Men å gå med stråhatt er ikke så veldig vanlig i Norge så jeg er fortsatt litt skeptisk til reaksjonene:S

Skrevet

Jeg gikk masse med det i fjor, tror ikke noen så rart på meg. Om så får det være deres problem :)

• Liker 1
Skrevet

Hodeplagg utenfor caps og lue cekker litt oppsikt. Stråhatter selges overalt, det skyldes etterspørsel. Bruk de folkens, det er flott moteplagg.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Den var litt for feminin etter min smak, men jeg kler det meste av hatter faktisk:P Men å gå med stråhatt er ikke så veldig vanlig i Norge så jeg er fortsatt litt skeptisk til reaksjonene:S

Flott at ikke min siste falt helt i smak hos deg _:)

Du vet hva du liker, du vet hva du vil ha :)

- du vet bare ikke helt om du tror at du tør ? :fnise:

Lytt til eplebit og Wonders, de er nok mye nærmere deg i alder ;)

- så kan vi gamle damene få ha våre stråhatter med blomster og 'slør-hale' i fred :Hehe:

Jeg gikk masse med det i fjor, tror ikke noen så rart på meg. Om så får det være deres problem :)

Hodeplagg utenfor caps og lue cekker litt oppsikt. Stråhatter selges overalt, det skyldes etterspørsel. Bruk de folkens, det er flott moteplagg.

Og så; hush ut med seg på mandag for å leke med å prøve hatter.

Ta gjerne med en venninne som også 'har sansen'.

- det var flotte priser på stråhattene hos H&&M. Du får 4 der for det min ene kostet :)

Da tror jeg ikke du trenger flere gode grunner.

Jeg vil gjerne se hatten når du har handlet (ta gjerne to ulike, en til casual bruk med bukser, og en litt finere til date eller lunch/middag på et bedre utested (du kan jo se for deg en bedre lunch på 'Bølgen og Moi' på Høvik ? :nigo: )

Endret av Lille-pus
Skrevet

Noen folk synes det ser teit ut med hatt, andre synes det ser flott ut. Det vil også variere hva slags type hatt man liker, og ikke minst hva man synes andre kler. Jepp, du risikerer at noen synes du ser dust ut, men det risikerer du egentlig hver gang du går ut døra - med eller uten hatt. Det kan være så enkelt som at du bruker converse selv om du er over 30 (det gjør jeg, og trives helt fint med det), og da finnes det faktisk folk som synes man er altfor voksen til slike sko. Går du på stranda så risikerer du at folk ler av badedrakten din, fordi det selvsagt er bikini som er tingen, og går du med bikini så reagerer de som syntes du burde iført deg noe mer tekkelig; som f.eks en slik en flott badedrakt. Enkelte eldre kvinner legger kanskje merke til at du har droppet å gi blusen din en omgang med strykejernet, og ser bittelitt ned på deg pga. dine manglende husmorevner. Men folk flest bryr seg nok fint lite :)

Om du går rundt og skammer deg over hatten, kanskje går litt krummrygget og forsøker å ikke se folk inn i øynene, vel, da legger folk merke til at det er noe rart med deg, og titter gjerne ekstra nøye for å finne ut hva som er rart. Bærer du derimot hatten med den største selvfølgelighet, skal det mye til for at folk tenker noe annet enn "fin hatt", eller "den hatten der var ikke min stil", om de i det hele tatt tenker over det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er kult med sånne hatter, men hadde ikke turt å gå med det selv. Man må liksom ha stilen og litt attituden til det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott at ikke min siste falt helt i smak hos deg _:)

Du vet hva du liker, du vet hva du vil ha :)

- du vet bare ikke helt om du tror at du tør ? :fnise:

Lytt til eplebit og Wonders, de er nok mye nærmere deg i alder ;)

- så kan vi gamle damene få ha våre stråhatter med blomster og 'slør-hale' i fred :Hehe:

Hahah, det er akkurat som du sier, jeg vet ikke om jeg tørr:P Dra på backpacking i USA alene uten å ha vært utfor Norges grenser før? No problem! Ta på en stråhatt? ... :flau:

Og så; hush ut med seg på mandag for å leke med å prøve hatter.

Ta gjerne med en venninne som også 'har sansen'.

- det var flotte priser på stråhattene hos H&&M. Du får 4 der for det min ene kostet :)

Da tror jeg ikke du trenger flere gode grunner.

Jeg vil gjerne se hatten når du har handlet (ta gjerne to ulike, en til casual bruk med bukser, og en litt finere til date eller lunch/middag på et bedre utested (du kan jo se for deg en bedre lunch på 'Bølgen og Moi' på Høvik ? :nigo: )

Men jeg HAR faktisk alt en stråhatt:P Var i syden og labba rundt med den der, men det er liksom lov når man er turist:P Men den jeg har ligner litt på en cowboy hatt da, bare i strå liksom.

Høvik? Det var nå langt å dra for en lunsj:P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på en i maxi-utgave.

Skrevet

Jeg elsker stråhatter! Bare sola kommer frem igjen, så...

Skrevet

Stråhatter er dritkult om sommeren uansett kjønn. Selv digger jeg min panama-hatt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...