-ida- Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Vi skal i selskap til helgen hvor vi må ha på oss åttitals lær. Spørsmålet er hva, har dere noen tips
tuji Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Ball-genser, syrevaskede jeans, leggvarmere, plastøredobber og armbånd...
Dina Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 He he... 80 tallsklær er på mote igjen, så du finner masse å velge i på de fleste klesbutikker! Dina
Sannasol Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Miniskjørt med brede belter i midjen (genseren gikk selvsagt utenpå skjørtet), og diiiigre rosa øredobber, og rosa pumps. Pumps var definitivt greia på 80 tallet. Det bruktes til alt mulig; bukser, skjørt, joggedresser. Også var det joggedresser fra PocoLoco, og guttene som gikk i posete jeans som var utenpå genseren og strammet i livet med belte. Mint, rosa, gult. Farger jeg husker ble mye brukt på 80 tallet. Hele drakter kom på 80 tallet, eller dresser. Store skjorter med digre skulderputer. Kreppet helbleket hår, og lys lys rosa leppestift.
Arwen Skrevet 5. februar 2004 #5 Skrevet 5. februar 2004 Er det bare jeg som ikke synes dagens mote er særlig 80 talls? Mener å huske pasteller på 80 tallet jeg, ikke så voldsomt knalle farger som det er nå :klø: mulig jeg tar feil men...
CecilieB Skrevet 5. februar 2004 #6 Skrevet 5. februar 2004 Pastell er i full gang inn igjen, vi har fått masse av det hos oss (H&M)
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #7 Skrevet 5. februar 2004 Det var iallefall orange,turkis,og knallgult for jeg var ung på 80 tallet.20 år......
Andrine22 Skrevet 6. februar 2004 #8 Skrevet 6. februar 2004 Finn frem den gamle poco loco jakka i turkis, og de stoooore solbrillene i samme farge! Det hadde jeg på 80-talls party...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå