Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig glad i julen og jeg klarer nesten ikke tanken på at det er så lenge igjen :(

Jeg vil drikke gløgg, bake, pynte og kose meg!

Kjøpe juletre og alt det der !

Er det virkelig mulig å glede seg så mye til jul allerede nå ? :gjeiper:

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til neste jul allerede når en julefeiring er over jeg :sjenert:

• Liker 5
Skrevet

haha :D

Da er jeg ikke alene da ! :nissekonekyss:

• Liker 2
Gjest Bobler
Skrevet

Gleder meg til jul allerede dagen etter julaften jeg! :bolledeig:

Julen er en fantastisk tid!

• Liker 4
Skrevet

Jeg sliter dette året. Skal heldigvis ikke ha unger, slik at jeg da kan snike meg unna uten dårlig samvittighet. Men så holder jobben meg igjen fra å kunne stikke av til et annet land... Må finne på noe som gjør at jeg slipper å forholde meg til julen samtidig som andre ikke blir fornærmet og grinete. Det er jo rett og slett ingen respekt for at enkelte lider under kravet om å feire jul :(

• Liker 1
Skrevet

Trist å høre at det ikke er en positiv tid for deg :(

Jeg tror nok at jeg hadde laget like stor julemiddag om jeg hadde vært alene^^

Skrevet

JUL :rodmer:

Jeg gleder meg allerede jeg også!

• Liker 2
Skrevet

Alt til sin tid, føler jeg. Først er det berre å nyte soldagene vi (forhåpentligvis) har i vente, og senere kan man glede seg til vinter med alt det innebærer. For hver årstid lengter jeg alltid litt til den motsatte årstiden, men når alt kommer til alt, er det deiligste for kropp og sjel å bare nyte alle periodene for alt de er verdt, og heller la gleden over neste periode ligge til dens tid kommer.

• Liker 4
Skrevet

Jeg gleder meg også til jul :) Men gleder meg ikke til vinteren da... hehe :)

Er allerede godt i gang med julegavene :) Lager mye selv, så på starte i god tid :)

Skrevet

Jeg feirer ikke jul, så gleder meg ikke. Vil ha sommer, sommer og sommer :)

• Liker 1
Skrevet

Haha!

Den siste tiden har jeg jo blitt en smule .. følsom .. :sjenert:

og LAT. Så dorullene har samlet seg opp i en kurv ved siden av toalettet, og da det begynte å bli en del så tenkte jeg:

Dorullnisser!

Lager dere julepynt?

Hva lager dere?

Og når begynner dere med å lage/pynte? :)

Gjest Stille vann
Skrevet

Jeg gleder meg også til jul, men først og fremst til høsten.

Jeg elsker alt ved julen og pleier å være ferdig med det meste av forberedelsene før 1 desember slik at jeg bare kan kose meg hele adventstiden. :nisselue: Slik slipper jeg alt maset og stresset som mange klager over like før jul :nissevink:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også en sånn som synes julen bare er meh.

Feirer ikke selv, men har en veldig julete familie på både min og mannens side så vi blir "tvunget" til å være med på julaften som et minstekrav.

Skrevet

Jula blir aldri jeg lei av!! Gleder meg som en liten unge hver eneste jul og har virkelig nedtelling heheh er jo bare 6 mnd til jula er over oss igjen :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Om 6 mnd er jeg høy gravid :):)

Da skal jeg kooose meg! Det beste er at dem som leier under oss i huset vi bor i har flyttet ut da pga oppussing! Så da kan jeg høre på julemusikken min døgnet rundt og så høyt jeg vil! OG jeg kan pynte huset og hagen som JEG vil !!! Wii :)

Hoi hoi, nå ble det mye glede :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ELSKER julen!! :hjerte:

For min del er det ikke mye som slår god julestemning :nisseblunk:

Gleder meg til neste jul så fort julen er over jeg. Julepynt, julebakst, julemiddag og klassiske julefilmer :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Ååå!! Får nesten sånn trist følelse inni meg jeg :( Vil ha jul nå!

Sulten ble jeg også...

Er det lov å starte julen litt før? :)

Så på er det Skogheim flytter inn? Hun var hos Jenny Jensen og der starta de julen kjempe tidlig fordi hun elsker jul :)

Vet dere hvorfor dere er så glade i julen?

Sånn , om det var mangel på julestemning som barn eller om dere har så fine tradisjoner at dere vil bringe dem videre?

Her er det absolutt mangelen på at hele familien var samlet, har vel aldri opplevd mamma og pappa sammen i jula.

Når barnet mitt kommer vil det nok bli felles jul uansett hva som skjer mellom meg og faren.

Skrevet

Jul er bare gode minner for min del, og julestemningen er vanskelig å beskrive. Det er en helhet. :)

Forberedelsene der jeg laget julepynt og julekaker sammen med familien.

Lage snømenn :kalle:

Julemusikk, julefilmer, adventslys og julekalender på tv.

Lillejulaften med pynting av juletre :tre::tree:

Julaftens morgen godt plassert i sofaen, med dyne og julestrømpe.

Besøke kirkegården for å gi bestefar nye blomster og lys.

Julaftens kveld med herlig mat, familie og pakker.

Juleselskaper der hele familien samles, synger julesanger og går rundt juletreet. Og spiser enda mer god mat.

Søren. Nå ble jeg også sulten :spise:

Gleder meg så utrolig mye til jul!! :danser:

• Liker 1
Skrevet

Idag har jeg sett julefilm :) også spurte jeg samboer om han ville lage dorullnisser med meg når vi nærmer oss julen! Han bare lo av meg, men syntes jeg var søt:)

Skrevet

Jeg så alene hjemme her om dagen. Den minner meg så om julen, fikk litt julefølelse da ja :fnise:

Søt kjæreste du har, håper han blir med. Er gøy med juleverksted, og litt ekstra gøy hvis kjæresten vil være med :)

De siste årene har jeg hatt juleverksted med venninnegjengen. Det har vært kjempe kos! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...