Tulla1982 Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Jeg og min samboer flyttet inn i et hus med tre leiligheter for 2 uker siden. Da jeg er på finn.no i kveld finner jeg ut at huset er tilsalgs. Dette har ikke huseier fortalt oss om. Og hadde vi vist dette ville vi ikke tatt leiligheten. Hadde vi egentlig rett på å få vite dette før vi takket ja til leiligheten? Nå står vi jo i fare for å bli kastet ut om ikke lenge. Sitter her begge to nå å er passe forbanna.......
Gjest RompeRusk Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 skrev dere ikke kontrakt? Hvis dere ikke fikk kontrakt ved innflytning, burde dere revurdert fort som faen
Tulla1982 Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2012 Har selvfølgelig kontrakt. 3 mnd oppsigelse.
Ibanez Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Samme med oss, men dagen eterpå vi fant det på finn, fortalte de til oss at det var tils salgs.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Godt mulig huset blir solgt med leieboere? Mange overgir gjerne avtalen videre.
Gjest Violetta Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Salg av huset er ikke grunn til å bli kastet ut etter husleieloven dersom den nye eieren ikke selv skal bruke boligen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå