rosenkål Skrevet 9. juni 2012 #1 Del Skrevet 9. juni 2012 På veien hjem i dag så jeg en skadet måke(muligens brukket vinge) i lille lungegårdsvann i Bergen. Jeg har ringt norsk ornitologisk forening og politiet, ingen av de ville/kunne gjøre noe. Forstår at politiet har andre ting å prioritere men det burde nå vært et eller annet system på dette. Jeg fikk beskjed om at det ikke er noe å gjøre. Viltnemda har visst med større dyr å gjøre, så det nytter ikke å henvende seg dit. Vi klarer ikke å få den opp av vannet ettersom det er en høy kant ned til vannet og tviler på at den kommer svømmende i armene på oss. Føler meg litt hjelpesløs og synes så synd i måken. Jeg er ikke så veldig begeistret for måker generelt men den fortjener ikke å ligge uti vannet og lide. Det er vel slik naturen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #2 Del Skrevet 9. juni 2012 Sspander på den en dyrlege du... Eventuelt et nett å fange den med. Din lokale uteligger vil nok også være behjelpelig: http://www.ba.no/nyheter/article3637071.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 9. juni 2012 #3 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Du ringe politiet pga en skadet måke? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Endret 9. juni 2012 av kråkefjas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosenkål Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juni 2012 Når NOF ikke vet hva man kan gjøre hører jeg med de som evt vet hvor jeg kan henvende meg. Men de visste ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juni 2012 #5 Del Skrevet 9. juni 2012 Du ringe politiet pga en skadet måke? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Å ja? Hva hadde du sagt om det var en skadet KRÅKE som trengte hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå