AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Jeg bestemte meg for å begynne å trene mer regelmessig for ca en måned siden nå. Har bestandig trent,men ikke klart å finne den treningen som passer for meg. Har prøvd meg på jogging nå, og har jogget regelmessig de to siste ukene. Er kjent med at man kan få hold, men spørsmålet mitt er da; hva gjør dere som jogger når dere får hold? Jeg plages veeeldig med det, og kan ikke jogge mer enn kanskje 5-6 meter før jeg bare må gi meg..Å da må jeg vente helt til det gir seg, noe det ikke gjør på en god stund. Hele joggeturen er dermed så og si ødelagt. Dette her er ikke med på å sørge for at motivasjonen holder seg oppe for å si det sånn...Er det noe jeg kan gjøre? Jeg passer på å ikke spise eller drikke før jeg skal ut. Hva gjør man? Vil det forsvinne hvis jeg bare fortsetter å jogge?
belle_ Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Jeg pleier å trykke hånden hardt mot der det gjør vondt å jogge litt saktere, om det ikke gir seg etter en stund går jeg litt så pleier det å gi seg
Citha Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Kjerringråd: Ta en liten stein å hold i hånden på den siden du har vondt. Hjelper litt hos meg i allefall
Ellam Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Jeg får hold så og si hver gang jeg jogger. Noen ganger får jeg til å løpe det av meg, det gjør vondt, men ved å fokusere på pusten så forsvinner det ofte etter noen minutter. Kommer ofte tilbake igjen etter en tid da. Hvis det gjør så vondt at jeg ikke får til å løpe så stopper jeg, bøyer meg framover sæ jeg tar i bakken og strekker meg så i været, med ekstra strekk på den siden holdet er. Gjør det et par ganger, og da forsvinner det. Om ikke helt, så iallefall slik at jeg får til å løpe.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Ta LANGE steg, da forsvinner det, i allefall hos meg.
Gjest Daenerys Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Hvor tett inntill treningen spiser du, og hva spiser du?
Gjest bamsemumsa Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Stram magemusklene når du puster ut og slipp opp når du puster inn :-) og ikke drikk noe minst en time før du skal jogge. Hvis jeg drikker kan jeg banne på at jeg får hold :<
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Rart det der, etter å ha løpt noen år får jeg aldri hold mer, mens før fikk jeg det alltid. Følg rådene og hold (haha, no pun intended) ut! Anonym poster: ad556222207b760c030f2c77578ef3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå