Gjest Dolphina Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Hvor lang tid tar det å få pass? Og er det noe sted man kan finne ut hvilke politikammer som har de nye passene?
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Vil vel tro at alle politikammer har de nye passene. Du tenker på maskinlesbare, ikke sant? Så vidt jeg vet lages passene på et og samme sted nå. Men det sikreste er nok å ringe nærmeste politikammer. Du får passet i posten. Tror mitt kom etter ca. tre uker. Hilsen Lille meg
Væren Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 Tror passet kostet kr. 325 eller 375, vi fikk nytt pass til mellomstemann her nettopp. Det skulle ta ca to uker før vi fikk det i posten, men jeg tror det var her før de to ukene var gått.
Arwen Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Her finner du all info du trenger. Nytt pass koster forøvrig 740 kroner.
Væren Skrevet 5. februar 2004 #5 Skrevet 5. februar 2004 Prisen jeg har oppgitt var visst for barn, Arwen... :oops: Husket ikke at det er forskjell i pris, jeg! 370 for barn, 740 for voksne!
Tundra Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 Var å ordnet pass til sønnen min igår, og om 12 dager skal det være i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå