AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg skal kjøpe meg iMac og lurer på om jeg burde kjøpe den på apple.no eller på butikk. Isåfall Pippin i Kristiansand. Takk for råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Del Skrevet 10. juni 2012 Ingen som kan gi råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesla86 Skrevet 10. juni 2012 #3 Del Skrevet 10. juni 2012 Det som er greit med å kjøpe i butikk er at da har du et sted du enkelt kan henvende deg med for eksempel reklamasjoner. Dessuten får du jo maskina kjapt hvis du skal ha en modell de har inne. Selv har jeg alltid kjøpt på apple.no fordi jeg ikke har hatt en apple-forhandler i nærheten, og nå som jeg har flyttet, fordi jeg har opplevd dårlig service i den lokale apple-butikken og ikke ønsker å kjøpe noe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Del Skrevet 11. juni 2012 Takk for svar! Litt vanskelig å vite siden jeg ikke har noen erfaring med denne plassen...Det er for så vidt ikke så farlig om jeg må vente på frakt apple.no. Men jeg vil bare gjøre det som er best i forhold til service og som du sier hvis det skulle skje noe galt. Det er jo en del penger, så jeg vil gjerne velge rett plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesla86 Skrevet 14. juni 2012 #5 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Ser den ja :-) Jeg har bare hatt en reklamasjonssak med Apple og det var en veldig, veldig kjent feil så jeg kunne bare gå rett til den lokale butikken uten å ringe Apple først. I bunn og grunn handler det vel mest om du foretrekker å gå til en butikk med en reklamasjon eller å ringe til Apple. Som du sier, det er vanskelig å avgjøre om de er gode på slike ting før du plutselig har en sak. En annen ting med å bestille fra apple.no er at det budfirmaet de har brukt ved levering av mine bestillinger har vært helt elendig. Jeg har endt opp med å vente i dagesvis ekstra fordi de ikke ringte og hørte om jeg var hjemme, men bare antok jeg ikke var det og dro igjen. Irriterende. Men det er sikkert veldig individuelt med både firma og den enkelte sjåfør, mulig jeg bare har vært uheldig. Edit: Forresten, siden du ikke har fått så mange svar her inne kan du prøve en post på mac1-forumet også. Masse hjelpsomme macere der. Endret 14. juni 2012 av vesla86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå