LaCoste Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Vi har ikke tenkt å ha brudevals, kan ikke valse og det passer oss mye bedre å ha en rolig dans heller. Vet det er noen andre her som også skal det.. Har noen her tips til en fin sang som passer bra til dette? Synes det er så vanskelig å finne aktuelle sanger. Må ha litt hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Her er det mange bra tips. Vi skal heller ikke valse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaCoste Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. februar 2004 Takk for link. Hva skal dere ha Arwen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. februar 2004 #4 Del Skrevet 5. februar 2004 Vi skal danse etter From this moment on.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 #5 Del Skrevet 5. februar 2004 Er ikke sikkre enda faktisk, bli ikke enig med meg selv (og sambo bryr seg ikke tror jeg :evil: ) Har vurdert mange: Insatiable - Darren Hayes Se på mig - Jan Johansen har hørt på så mange sanger nå at jeg begynner å bli litt lei hele denne delen faktisk. Hvertfall når jeg er veldig alene om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 5. februar 2004 #6 Del Skrevet 5. februar 2004 Vi danset etter Kjærlighetsvisa og det var veldig flott og romantisk. Et annet alternativ for oss kunne vært "Nothing Else Matters" med Metallica. Ellers er det veldig mange som danser til "From This Moment", så det er alltid en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 5. februar 2004 #7 Del Skrevet 5. februar 2004 Vi skal danse til Heaven med Bryan Adams. Det er vår sang, så det er helt naturlig å velge den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 5. februar 2004 #8 Del Skrevet 5. februar 2004 Vi skal heller ikke ha vals. Men danse skal vi, og "Unchained melody" med Rightous Brothers er den sangen vi har valgt oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 5. februar 2004 #9 Del Skrevet 5. februar 2004 Har vurdert mange: Insatiable - Darren Hayes Denne danset Knight og jeg til! Utrolig nydelig låt. Og så er den VÅR, fordi det var den Knight brukte til å beskrive hva han følte for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2004 #10 Del Skrevet 5. februar 2004 Vi har ingen sang som er vår vi, derfor synes jeg nesten denne delen blir litt unaturlig :-? Finne en sang som er vår blir liksom litt feil, det skal være litt naturlig. Hvertfall er det vanskelig å finne en sang når sambo ikke bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. februar 2004 #11 Del Skrevet 5. februar 2004 Vi kommer til å bruke "Trønderbrura" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå