Gå til innhold

"brudedans"

LaCoste

Anbefalte innlegg

Vi har ikke tenkt å ha brudevals, kan ikke valse og det passer oss mye bedre å ha en rolig dans heller. Vet det er noen andre her som også skal det..

Har noen her tips til en fin sang som passer bra til dette? Synes det er så vanskelig å finne aktuelle sanger. Må ha litt hjelp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikkre enda faktisk, bli ikke enig med meg selv (og sambo bryr seg ikke tror jeg :evil: )

Har vurdert mange:

Insatiable - Darren Hayes

Se på mig - Jan Johansen

har hørt på så mange sanger nå at jeg begynner å bli litt lei hele denne delen faktisk. Hvertfall når jeg er veldig alene om det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi danset etter Kjærlighetsvisa og det var veldig flott og romantisk. Et annet alternativ for oss kunne vært "Nothing Else Matters" med Metallica.

Ellers er det veldig mange som danser til "From This Moment", så det er alltid en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal heller ikke ha vals. Men danse skal vi, og "Unchained melody" med Rightous Brothers er den sangen vi har valgt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert mange:

Insatiable - Darren Hayes

Denne danset Knight og jeg til!

Utrolig nydelig låt. Og så er den VÅR, fordi det var den Knight brukte til å beskrive hva han følte for meg :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen sang som er vår vi, derfor synes jeg nesten denne delen blir litt unaturlig :-? Finne en sang som er vår blir liksom litt feil, det skal være litt naturlig. Hvertfall er det vanskelig å finne en sang når sambo ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...