hanne1990 Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har i det siste begynt å sliter med utrolig uren hud, jeg har vært å sett etter produkter som sies og skal hjelpe men hadde vært fint med tips fra dere som kanskje har brukt noen produkter. Jeg er ute etter et produkt som ikke er alt for dyrt.. Vet du om noen gode produkter du vil anbefale?
Miah Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Du sier ingenting om hvilken type hud du har, hva du sliter med, nøyaktig hva du synes er "dyrt", hvilke produkter du har brukt til nå og om du i det siste har endret på et eller annet i rutinen din / livet som kan gjøre at huden din har blitt uren.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 hmm.. Alle sier jo Md formulations gjør underverker. Da først og fremst serumet for uren hud. Det er jo litt dyrt.. men på denne nettsiden koster det bare en brøkdel av prisen i forhold til i Norge: http://www.feelunique.com/ Vet ikke om du har lest bloggen til hilde christina? Mange nyttige tips å få der;) Jeg tror det er litt opp og ned om dyre hudpleieprodukter hjelper.. Jeg gav det en skikkelig innsats, men det fungerte ikke.. Hvis det er et problem for deg ville jeg kontaktet fastlege;)
rastløs_89 Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Diane p-pillen kan hjelpe lett til moderat akne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå