Gå til innhold

Krever erstatning for noe han har rota bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

I februar var jeg sjåfør i en bilulykke.

Han ene som satt på ville ha erstatning for klær som ble ødelagt i kræsjen, og det sa jeg meg villig til å betale.

Men så får jeg lista over hva jeg skal betale, og blant annet står det at en boblejakke til 1200 kr ble borte på ulykkesstedet. Er det virkelig meningen at jeg skal betale for noe han har "rota" bort??

Og er det frekt å spørre om å få kvittering på de andre tingene han krever erstatning for'? Har liksom ikke så veldig lyst til å betale 700 kr * 2 for klær som kan ha vært kjøpt for tre år siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er tullete å skulle ha erstatning fra sjåføren ved en bilulykke, det er jo bare klær. Det viktigste er at alle kom seg vel ut av det. Og man setter seg jo inn i en bil på eget ansvar tenker jeg. Rett og slett smålig av denne personen.

Han kan uansett ikke forvente å få ny pris for så gamle klær.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er tullete å skulle ha erstatning fra sjåføren ved en bilulykke, det er jo bare klær. Det viktigste er at alle kom seg vel ut av det. Og man setter seg jo inn i en bil på eget ansvar tenker jeg. Rett og slett smålig av denne personen.

Er da bare å forvente at hun gjør opp for seg dersom hun var skyld i ulykken.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde aldri erstattet klærene til å begynne med...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes dette høres ut som forsikringssak.

• Liker 1
Skrevet

Han ene som satt på ville ha erstatning for klær som ble ødelagt i kræsjen, og det sa jeg meg villig til å betale.

Men så får jeg lista over hva jeg skal betale, og blant annet står det at en boblejakke til 1200 kr ble borte på ulykkesstedet. Er det virkelig meningen at jeg skal betale for noe han har "rota" bort??

Og er det frekt å spørre om å få kvittering på de andre tingene han krever erstatning for'? Har liksom ikke så veldig lyst til å betale 700 kr * 2 for klær som kan ha vært kjøpt for tre år siden..

Hvis du var skyld i ulykken og forsikringsselskapet ditt er involvert skal slike krav rettes til forsikringsselskapet, ikke deg personlig.

• Liker 4
Skrevet

Smålig fyr!

• Liker 1
Skrevet

neste gang han vil sitte på -la han gå.

• Liker 1
Gjest Cessie
Skrevet

Du skal ikke betale for hans klær. Det må han ta opp med forsikringsselskapet.

Gjest annemor30
Skrevet

Du skal ikke betale for hans klær. Det må han ta opp med forsikringsselskapet.

Jepp;) og det blir trukket ifra hvor gamle klærne er også;) så rik blir ikke denne fyren;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...