Butterfly20 Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 I februar var jeg sjåfør i en bilulykke. Han ene som satt på ville ha erstatning for klær som ble ødelagt i kræsjen, og det sa jeg meg villig til å betale. Men så får jeg lista over hva jeg skal betale, og blant annet står det at en boblejakke til 1200 kr ble borte på ulykkesstedet. Er det virkelig meningen at jeg skal betale for noe han har "rota" bort?? Og er det frekt å spørre om å få kvittering på de andre tingene han krever erstatning for'? Har liksom ikke så veldig lyst til å betale 700 kr * 2 for klær som kan ha vært kjøpt for tre år siden..
LadyStarlight Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Jeg synes det er tullete å skulle ha erstatning fra sjåføren ved en bilulykke, det er jo bare klær. Det viktigste er at alle kom seg vel ut av det. Og man setter seg jo inn i en bil på eget ansvar tenker jeg. Rett og slett smålig av denne personen. Han kan uansett ikke forvente å få ny pris for så gamle klær. 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Jeg synes det er tullete å skulle ha erstatning fra sjåføren ved en bilulykke, det er jo bare klær. Det viktigste er at alle kom seg vel ut av det. Og man setter seg jo inn i en bil på eget ansvar tenker jeg. Rett og slett smålig av denne personen. Er da bare å forvente at hun gjør opp for seg dersom hun var skyld i ulykken. 3
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Jeg hadde aldri erstattet klærene til å begynne med... 3
Tullepia Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 I februar var jeg sjåfør i en bilulykke. Han ene som satt på ville ha erstatning for klær som ble ødelagt i kræsjen, og det sa jeg meg villig til å betale. Men så får jeg lista over hva jeg skal betale, og blant annet står det at en boblejakke til 1200 kr ble borte på ulykkesstedet. Er det virkelig meningen at jeg skal betale for noe han har "rota" bort?? Og er det frekt å spørre om å få kvittering på de andre tingene han krever erstatning for'? Har liksom ikke så veldig lyst til å betale 700 kr * 2 for klær som kan ha vært kjøpt for tre år siden.. Hvis du var skyld i ulykken og forsikringsselskapet ditt er involvert skal slike krav rettes til forsikringsselskapet, ikke deg personlig. 4
Despicable Me Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 I februar var jeg sjåfør i en bilulykke. Han ene som satt på ville ha erstatning for klær som ble ødelagt i kræsjen, og det sa jeg meg villig til å betale. Men så får jeg lista over hva jeg skal betale, og blant annet står det at en boblejakke til 1200 kr ble borte på ulykkesstedet. Er det virkelig meningen at jeg skal betale for noe han har "rota" bort?? Og er det frekt å spørre om å få kvittering på de andre tingene han krever erstatning for'? Har liksom ikke så veldig lyst til å betale 700 kr * 2 for klær som kan ha vært kjøpt for tre år siden.. Smålig fyr! 1
Gjest Cessie Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Du skal ikke betale for hans klær. Det må han ta opp med forsikringsselskapet.
Gjest annemor30 Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Du skal ikke betale for hans klær. Det må han ta opp med forsikringsselskapet. Jepp;) og det blir trukket ifra hvor gamle klærne er også så rik blir ikke denne fyren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå