Gjest Surrehodet Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Arrrgghhh Nå har han fått det igjen, den forbannede forhudbetennelsen. Jeg bruker vanligvis å skylle med Pyrisept og engangssprøyter. Er det noen som har en bedre metode, som de vil dele?
Gjest Bobler Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Forhudsrens Greit å snakke med vetrinær også.
Gjest Surrehodet Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Jeg må vel ta turen til vetrinær ja, men det er litt skummelt Jeg er ikke hypokonder på egne vegne, men er kjemperedd for vofsen. Hunden jeg var "tante" til hadde dette problemet, og da han kom seg til dyrlegen ble han faktisk avlivet De fant en svulst som var årsaken til den stadig tilbakevendende betennelsen.
Gjest Bobler Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Bedre å ta turen nå på Mandag, enn å vente til det evt blir værre
Trillrund Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Optima ph-spray! Mye skånsommere enn forhudsrens...
Roo Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Jeg bruker klorhexidin og vann i sprøyte, etter anbefaling fra veterinær. Funker supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå