Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte nylig en Mexx genser. Når jeg vasket den i går på 30 grader som det står på vaskeanvisningen, oppdaget jeg etter at den ble tørr at den har krympet noe. Ikke kjempe mye altså, men nok til at den lett sklir over bukselinningen og at jeg ville hatt eg str større. Husker ikke akkurat, men det er mest bomull.

Men det står ingenting ala "max krymping 5 %" eller noe.

Er ikke så fornøyd med den nå :( og i og med at det er noe bedre merke kan jeg be om å bytte den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville forsøkt å fått byttet iallefall.

Ta med kvittering å gå å spør! :D

Skrevet

så lenge du ikke blir informert om at den krymper ved vask, så ville jeg gått til butikken og fått byttet den til en størrelse større.

Det BURDE gå, du har kvitteringen eller?

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for så kjempe raske svar dere:) Såg etter nå, og det er 100 % bomull. Vet jo at bomull lett kan krympe, men enten må den vel behandles/"krympes ferdig" først eller at det står noe på vaskelappen om at den kan krympe.

Som sagt, takk for svar. Skal ringe og spørre, så skal jeg si i fra hvordan det gikk.(Er nemlig litt nervøs for en potensiellt sur dame som ikke kommer til å være behjelplig..)

Skrevet
Såg etter nå, og det er 100 % bomull. Vet jo at bomull lett kan krympe, men enten må den vel behandles/"krympes ferdig" først eller at det står noe på vaskelappen om at den kan krympe
.

:Nikke:

Som sagt, takk for svar. Skal ringe og spørre, så skal jeg si i fra hvordan det gikk.(Er nemlig litt nervøs for en potensiellt sur dame som ikke kommer til å være behjelplig..)

Jeg ville heller stikki innom butikken. Vi har mange kunder som ringer til oss ang. reklamasjon. Man får ikke gjort noe med dette over telefon, ikke får man sett varen det klages på heller. Jeg svarer ikke på slike ting over telefon, men ber kunden komme ned med varen.

Gjest Anonymous
Skrevet

men jeg bor over 2 timer fra Oslo der jeg kjøpte den...så får håpe på litt god vilje fra butikken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...