AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Hei! Jeg er på utkikk etter en foundation som blant annet dekker kviser, mørkeringer, regner osv. Noen som har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Hei! Jeg er på utkikk etter en foundation som blant annet dekker kviser, mørkeringer, regner osv. Noen som har erfaringer? Mener fregner
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 ArtDeco har en concealer som heter kamuflage-cream. den dekker innmari godt! Bruk tid på å finne en farge som er lik din hud, Så har du bare litt på akkurat der du trenger og vanlig fondation på resten
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 ArtDeco har en concealer som heter kamuflage-cream. den dekker innmari godt! Bruk tid på å finne en farge som er lik din hud, Så har du bare litt på akkurat der du trenger og vanlig fondation på resten Skal sjekke det ut, takk!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Jeg hadde heller kjøpt nye dekk enn å begyne og smøre foundation på dem. 3
Armitage Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Foundation er til for å jevne ut. Bruk concealer til å dekke kviser og mørke ringer. Du burde investere i forskjellige concealere fordi den som er beregnet til å dekke kviser er ofte for tung til å brukes under øynene. Jeg anbefaler ikke å begynne å dekke til fregner. Da vil det se ut som du har en maske i ansiktet. Fregner er pent. La de skinne igjennom i stedet:)
kills Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Diorskin Forever synes jeg har bra dekkevne. Den er oljebasert så kan være du ikke liker den. Bruker en eller annen concealer fra MAC som har en utrolig bra dekkevne i tillegg. Rund, liten boks!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Foundation er til for å jevne ut. Bruk concealer til å dekke kviser og mørke ringer. Du burde investere i forskjellige concealere fordi den som er beregnet til å dekke kviser er ofte for tung til å brukes under øynene. Jeg anbefaler ikke å begynne å dekke til fregner. Da vil det se ut som du har en maske i ansiktet. Fregner er pent. La de skinne igjennom i stedet:) Da ser ansiktet møkkete ut.
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Mac studio tech er svært dekkende, men kan også se kakete ut om man har en dårlig børste og ikke vet hvordan man jobber stoffet inn i huden. Settingspray, finishing pudder og solpudder/blush er nødvendig (hvis ikke ser du død ut). Så det tar litt tid å få dette til å se bra ut med mindre man bare bruker en bitteliten mengde, og superbra for acne prone hud er den ikke, men de få gangene jeg bruker den får jeg helt fantastisk porselenshud. Har også kvise arr som er både dype og litt røde, om det er viktig for deg at det er testet på en person som har problemer å dekke :gjeiper: Må igjen bare poengtere at denne er en tung foundation, nesten teatersminke, men om du vil dekke problemområder er denne svært god til den jobben. Du kan lese om den HER om du er interessert. Kort oppsummert så er klagene at den kan se kakete ut og KAN gi deg urenheter, men om det stemmer for en selv vet man ikke før man har prøvd den.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Jeg bruker Revlon colorstay. Blander denne ut med fuktighetskrem når jeg skal påføre over hele ansiktet og stipler over med kun foundation på de områdene som trenger mye dekke. Denne tørker superraskt, matt og har mye dekke.
Wednesday Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Hei! Jeg er på utkikk etter en foundation som blant annet dekker kviser, mørkeringer, regner osv. Noen som har erfaringer? double wear fra estee lauder har god dekkevne. Den er oljefri så man blir ikke blank av den.
NoName11 Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 double wear fra estee lauder har god dekkevne. Den er oljefri så man blir ikke blank av den. Den bruker jeg også, og er strålende fornøyd!
mari4ever Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 jeg elsker Dior nude foundation. den dekker bra men ser naturlig ut og du får veldig fin glød av den:)
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 jeg elsker Dior nude foundation. den dekker bra men ser naturlig ut og du får veldig fin glød av den:) Du har ikke mye å dekke eller? Jeg er enig at det er best å bruke en slik foundation over hele fjeset for å jevne ut også gå over der man sliter med noe ekstra, men for alt vi vet kan ts ha røde flekker i 90% av fjeset.
mari4ever Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 Du har ikke mye å dekke eller? Jeg er enig at det er best å bruke en slik foundation over hele fjeset for å jevne ut også gå over der man sliter med noe ekstra, men for alt vi vet kan ts ha røde flekker i 90% av fjeset. Det stemmer jeg ikke har mye å dekke, men den sjuler godt kviser, røde kvise arr, røde kinn og sprengte blodkar på meg vertfall. har venniner med mye kviser som liker denne godt og. hvis du har mye kviser så er kanskje Makeup forever sin HD foundation verdt å sjekke ut. Glo minerals sin satin liqiud dekker det meste og er mineral foundation ,så hvis du vil la huden din puste ville jeg først og fremst sjekket denne ut. Jeg tror makestyle.no selger prøver på denne foundationen.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Jeg ville vel helst anbefale denne concealeren: http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=83¤cy=NOK og denne foundationen over om du vil det skal dekkes skikkelig: http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~82.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå