Chelsea82 Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Hei! Lurer på om dere har anbefalinger på gode nettbutikker som selger produkter til hud, hår og sminke. Hva kjøper dere der og tilbakebetaler de toll og moms?
boks Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Bruker: BeautyBay Feelunique Lookfantastic BliVakker Jeg pleier alltid å kjøpe for under tollgrensen og heller dele opp pakkene mine hvis jeg skal ha flere produkter. Tror et par av de utenlandske nettbutikkene tilbakebetaler avgifter som måtte påløpe dersom man sender de en mail vedlagt dokumentasjon Endret 9. juni 2012 av boks
meelissa Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 feelunique tilbakebetaler, så kjøper så og si alltid fra dem. Utrolig fornøyd, de har sendt nye produkter hvis noe har vært skadet og alltid svart raskt på kundeservice. Anbefales.
klumsa Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Selv bruker jeg strawberrynet mye, de tilbakebetaler også.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 http://eyeslipsface.no/ veldig bra merket og de har masse bra tilbud kommer nytt hele tiden anbefales <333
Gjest Armule Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Feelunique.com, beautyplanet.no eller ebay. Alt etter hvor det er billigst og hvor raskt jeg trenger det. Beautyplanet har greie priser på enkelte produkter, og leverer raskt.
Chelsea82 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2012 Feelunique.com, beautyplanet.no eller ebay. Alt etter hvor det er billigst og hvor raskt jeg trenger det. Beautyplanet har greie priser på enkelte produkter, og leverer raskt. Jeg blir litt usikker på Ebay, og er redd for å få fake produkter som skader huden. Har dere noen selgere å anbefale, eventuelt hvordan sikrer dere at dere får genuine produkter?
Gjest Armule Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Jeg blir litt usikker på Ebay, og er redd for å få fake produkter som skader huden. Har dere noen selgere å anbefale, eventuelt hvordan sikrer dere at dere får genuine produkter? Har aldri hatt problemer med dem, og kun brukt søkefunksjonen for å finne produkter. Men selgere som går igjen er f.eks. BeautyPAL, Midwest Skincare og Prettyskin4less. Uansett er det greit å sjekke tilbakemeldingene til selgere.
terri Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Cheapsmells.com - veldig gode tilbud, spessielt om man skal handle fra Decleor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå