AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 hei hei, jeg vurderer å kjøpe meg en tørrsjampo.... noen bra anbefalinger?? eller er hjelper det liksom ikke??
Nikka88 Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 jeg har prøvd en del, og jeg er veldig fornøyd med define sin. Funker veldig bra og lukter godt =)
Hibiskus Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Batiste har en veldig god tørrshampoo som også er rimelig i pris, 50 kroner for stor flaske (200ml) på f.eks sparkjøp. Lukter helt himmelsk og kommer i flere varianter.
FantasDick Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Jeg elsker Batiste, akkurat nå bruker jeg den for mørkt hår siden jeg synes jeg lett kan bli litt "grå" av de vanlige sortene.
Berit Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har lyst hår, og er fornøyd med å bruke potet mel
Gjest Katee Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Sverger til Batiste sin tørrshampoo for brunetter. Den har litt farge i seg så jeg slipper å bli gråhåret Den fungerer veldig bra; håret ser matt og fint ut, kjenner ikke at jeg har den i og så lukter den himmelsk
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Jeg synes Batiste sin er ekkel. Lukter altfor sterkt, og håret føles skittent og ekkelt. Jeg liker Ambiance sin. 1
Wednesday Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har prøvd alle mulige, synes den fra define er ganske bra. Men den beste er uten tvil fra CLEAN : http://no.strawberrynet.com/haircare/clean/clean-original-dry-shampoo-oil/132998/
sunshiny Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 (endret) spyr av batistestanken....veldig synd, for den funket bra, men kommer aldri mer til å kjøpe den pga lukta. har kjøpt meg KMS hair play makeover spray, men har ikke fått testet den ordentlig enda. men prøvde litt igår, og den funket kjempebra og lukter utrolig godt! frisør-rent lukter den. Det eneste som er litt merkelig er at hvis jeg klør meg i hodet der jeg har sprayet, kjenner jeg noen små kornpartikler på fingrene. det er vel tørket spray. men likevel noe jeg velger å leve med! Endret 10. juni 2012 av sunshiny
Sumaya Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har prøvd alle mulige, synes den fra define er ganske bra. Men den beste er uten tvil fra CLEAN : http://no.strawberrynet.com/haircare/clean/clean-original-dry-shampoo-oil/132998/ Hvorfor mener du den fra CLEAN er best? Lukter den noe, og ut ifra flaska å dømme skal den ikke sprayes i håret....?
skandale Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har lyst hår og bruker proffs billige tørrsjampo, synes den gjør jobben! Anbefaler den ikke til de som er mørkere i håret, da pulveret er hvitt.
Cherish Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har lyst hår, og er fornøyd med å bruke potet mel Hmm.. Og dette fungerer bra?
Wednesday Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Hvorfor mener du den fra CLEAN er best? Lukter den noe, og ut ifra flaska å dømme skal den ikke sprayes i håret....? Jeg liker den best fordi den "varer lengst" i håret. Hvis jeg bruker den på røttene om morgenen, så holder det til kvelden neste dag. Det har jeg ikke opplevd med andre merker. Den lukter som clean-parfymen, men veldig svakt - egentlig lukter den bare friskt og rent. Det er riktig at den ikke skal sprayes, i ordets rette forstand - men det blir på en måte en slags spray likevel, bare uten gass - det kommer bare pulver. Veldig bra for de som har astma og allergi og som kanskje reagerer på hårspray (gass). Jeg synes også at den er lett å fordele, jeg setter håret i en hestehale, sprayer røttene "rundt" hodet, tar ut håret og sprayer litt i skillen, etter det masserer jeg litt, det tar max 2 minutter Endret 11. juni 2012 av stinestine
Sumaya Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 Jeg liker den best fordi den "varer lengst" i håret. Hvis jeg bruker den på røttene om morgenen, så holder det til kvelden neste dag. Det har jeg ikke opplevd med andre merker. Den lukter som clean-parfymen, men veldig svakt - egentlig lukter den bare friskt og rent. Det er riktig at den ikke skal sprayes, i ordets rette forstand - men det blir på en måte en slags spray likevel, bare uten gass - det kommer bare pulver. Veldig bra for de som har astma og allergi og som kanskje reagerer på hårspray (gass). Jeg synes også at den er lett å fordele, jeg setter håret i en hestehale, sprayer røttene "rundt" hodet, tar ut håret og sprayer litt i skillen, etter det masserer jeg litt, det tar max 2 minutter Takk for svar! Nå har jeg bestilt 2 stk. fra Strawberry da jeg så at de hadde tilbud!
Wednesday Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 Takk for svar! Nå har jeg bestilt 2 stk. fra Strawberry da jeg så at de hadde tilbud! Så bra Tror du vil like den Let me know
Sumaya Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 Så bra Tror du vil like den Let me know I will
kills Skrevet 11. juni 2012 #18 Skrevet 11. juni 2012 Jeg bruker Bastiste. Er ikke særlig sensetiv for lukt, den er billig og gjør jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå