Fanteria Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Vi har en nabo som tydeligvis er VELDIG klønete. Vi har snart bodd her i to år og opplevd å få diverse ned på vår veranda. Vi har noen sykler som står her siden vi ikke tør å sette de i sykkelboden pga verdi. Om hun ødelegger noen av disse kan vi kreve at hun betaler for nytt? Kjenner jeg er ganske rasende akkurat nå da de har klart å forårsake en del skade på vår bolig tidligere.
Bellsen Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Ta dette opp med forsikringsselskapet deres, regner med at de har en full oversikt og informasjon å gi om dette..
Fanteria Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2012 Det begynte med en hel hvitløk, deretter et kosteskaft, matrester og søppel. En gang satt jeg å koste meg i sola, plutselig ble jeg spruta ned av mørkegult vann. Ikke så blid da. Hun mistet en tallerken for noen uker siden som traff gelenderet og spurtet over ut over verandaen. Såklart hadde jeg vasket den ned dagen før... Og i dag kom det masse jord... Da rant det over.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Herregu, si i fra da! Holder hun ting utenfor kanten på verandaen, da? Ta de tingene som kommer ned og gå opp til henne og si at hun må være litt mer forsiktig! 2
Fanteria Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2012 Ta dette opp med forsikringsselskapet deres, regner med at de har en full oversikt og informasjon å gi om dette.. Takk for tips Bellsen Da skal jeg få sjekket med de. Man blir jo litt frustrert når man ikke kan ha ting stående trygt på verandaen... :/
Fanteria Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2012 Gelenderet står 5 cm ut fra selve gulvet. Så det er mellom der det meste kommer. Men jeg skulle likt å vite hva hun egentlig tenker med. Og ikke minst hva naboen under meg tenker med når hun også får jord og vann ned. Jeg ble ganske så sint i stad, så nå kommer hun i morgen for å vaske etter seg Da skal hun få tilbake tallerkenen sin også. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Gelenderet står 5 cm ut fra selve gulvet. Så det er mellom der det meste kommer. Men jeg skulle likt å vite hva hun egentlig tenker med. Og ikke minst hva naboen under meg tenker med når hun også får jord og vann ned. Jeg ble ganske så sint i stad, så nå kommer hun i morgen for å vaske etter seg Da skal hun få tilbake tallerkenen sin også. I morgen??? Hun burde være der på rappen og ordne opp! Noe så frekt! 1
Fanteria Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2012 (endret) I morgen??? Hun burde være der på rappen og ordne opp! Noe så frekt! Det var jeg som sa hun fikk komme i morgen. Jeg hadde planer som gjorde at det ikke passet at hun kom i dag. Ser at jeg glemte en annen ganske vesentlig ting naboen har påført oss. Vannskade i gang og bod. Vi hadde flaks at det ikke kom andre steder i leiligheten vår siden hele leiligheten over ble rammet. ...hun visste ikke hvor stoppekrana var. Jeg får nesten oppdatere om hvordan morgenvasken blir etter hun har vært her. Skal ta en prat med henne da. Endret 9. juni 2012 av Fanteria
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Hvis du bor i et borettslag/sameie hadde jeg også sendt en klage til styret. Et kosteskaft som faller to etasjer og treffer noen i hodet kan gjøre ganske stor skade.
Fanteria Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2012 Da har hun vært her og vasket opp etter seg. Jeg prøvde å si at hun må være mer forsiktig, men det virker ikke som det går inn. Det er frustrerende fordi jeg vet hun forstår hva jeg sier, men hun fokuserer kun på det at hun skal rydde opp etter seg. Vi bor i borettslag, så vi tar nok en prat med styret om dette. Mye også fordi nederste etg. har en platting som går utenfor verandaene og jeg er bekymret for at det kommer til å få noe hardt i hodet en dag.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Få de til å montere noe skråliggende bølgeblikk under. Det gjør susen.
Fanteria Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2012 Der sier du noe. Kan høre med henne. Hun sa at det var frustrerende med den glippen mellom gulvet og gelenderet. Så om hun bare setter noe skrått fra gulvet og til kanten på gelenderet skal vi slippe å få ting ned på oss. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå