AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Jeg skal begynne å studere til høsten og forstår at det innebærer trang økonomi. I og med at jeg har tenkt å fokusere på studiene så mye som mulig, men likevel er avhengig av et "normalt" forbruksbudsjett, tenkte jeg på hvilke deltidsjobber jeg kan ta. De fleste jobbene er noen drittjobber der jeg ikke får mer enn 130 kr i timen, og da må jeg jobbe mye. Har faktisk hatt en del slike jobber, og har derfor tenkt å prøve noe nytt. Etter det jeg har hørt kan en eksortepike tjene flere tusen på en helg. DET hadde vært noe det. Jeg er ung, slank og kan gjøre meg ganske pen med sminke/fine klær. Jeg er oppegående og kan snakke og diskutere flere ting, og er oppdatert på samfunnet. Hadde passet perfekt til denne "jobben", men tviler litt med tanke på det moralske. Samtidig som det faktisk hadde vært greit å få penger på en nokså uvanlig måte, uten å måtte vaske golv i flere timer for å få råd til klær. Tanker rundt dette? Vil helst at noen med erfaringer svarer, og forventer SERIØSE svar. Jeg er som sagt i tenkefasen, men det nytter ikke å komme med overveiende negative kommentarer til "yrket".
-Jiinxs- Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 (endret) www.craigslist.com Edit: Eller du kan skrive her at folk som er ute etter en eskortepike, kan skrive det her. Men da kommer vel en moderator og gir folka en smekk på pungen. Endret 9. juni 2012 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 www.craigslist.com Edit: Eller du kan skrive her at folk som er ute etter en eskortepike, kan skrive det her. Men da kommer vel en moderator og gir folka en smekk på pungen. Muligens er dette et dumt spørsmål, men er det å være eskortepike direkte kriminelt eller no'?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Muligens er dette et dumt spørsmål, men er det å være eskortepike direkte kriminelt eller no'? eskortepike er det samme som hore, bare at mennene kan ta hun med ut på byen, middag eller slikt hvis han trenger en fin dame å vise frem.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Muligens er dette et dumt spørsmål, men er det å være eskortepike direkte kriminelt eller no'? Prostitusjon er ulovlig i Norge, men den prostituerte selv rammes ikke av straffeloven, bare kunder og halliker. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Du klarer fint å overleve god på studielån og deltidsjobb en periode. Da slipper du også å måtte stappe kjeften full av fremmedes pikker og du kan holde på troen om at mennesket generelt er gode.... 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Muligens er dette et dumt spørsmål, men er det å være eskortepike direkte kriminelt eller no'? Nei, det er det ikke. Du slipper til og med betale skatt. Et liten dråpe liberalisme i det totalitære norge. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Da slipper du også å måtte stappe kjeften full av fremmedes pikker og du kan holde på troen om at mennesket generelt er gode.... Blir man et dårlig menneske av å ha pikk i kjeften? 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Jeg tror neppe noen med erfaring vil anbefale deg dette yrket. Såvidt jeg har skjønt er dette yrket så hardt at det vil gå ut over alt annet.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 Heng opp en lapp på butikken. "Gledespike er ledig for turer på pub og bar". 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #11 Skrevet 9. juni 2012 Du forventer 'seriøse' svar og poster dette temaet under karriere og utdanning?!? Jeg tror helt ærlig du må ha sett litt for mye på TV, for virkeligheten bak det du higer etter er faktisk ganske annerledes. Hva slags fyrer tror du benytter seg av eskorter? Du bor mest sannsynlig i Norge, og det er ikke så stort, så når folk du kjenner ser deg spise middag med en 70 åring på restaurant i byen, som du deretter skal inn på et hotell med, så vil de begynne å lure.. Og DA har du ødelagt mye for deg selv og fremtiden din... Ta heller takke med "simple 130 kr timen", imens du utdanner deg uten å betale skolepenger og annet skit vi ikke trenger i Norge (noe resten av europeere bare kunne drømme om) og ha heller litt høyere tanker om deg selv! Sånn. Nå fikk du et seriøst svar. 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #12 Skrevet 9. juni 2012 imens du utdanner deg uten å betale skolepenger og annet skit vi ikke trenger i Norge (noe resten av europeere bare kunne drømme om) Det er ikke skolepenger i de fleste eurpeiske land heller. Det er først og fremst i engelskspråklige land, ikke europeiske.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #13 Skrevet 9. juni 2012 Hva med annonse i avisen? Eller som en anne skrev, heng opp lapp på butikken.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #14 Skrevet 9. juni 2012 Tåpelige svar fra kunnskapsløse mennesker her. Jeg har litt erfaring med dette selv, uten at det er noe jeg driver med fast. Og jeg kan fint tjene 2000-3000 kr. på et par timer. Jeg kom i kontakt med kunder på nettsiden eskorteforum.no. Anbefaler deg å registrere deg der for å komme igang 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #15 Skrevet 9. juni 2012 Tåpelige svar fra kunnskapsløse mennesker her. Jeg har litt erfaring med dette selv, uten at det er noe jeg driver med fast. Og jeg kan fint tjene 2000-3000 kr. på et par timer. Jeg kom i kontakt med kunder på nettsiden eskorteforum.no. Anbefaler deg å registrere deg der for å komme igang Og du er naiv som tror at du kommer igjennom slike jobber over lengre tid uten noe varig mén 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #16 Skrevet 9. juni 2012 Og du er naiv som tror at du kommer igjennom slike jobber over lengre tid uten noe varig mén Hehe, sier hvem? Du aner vel ingenting om hva jeg kommer til å tenke om det i fremtiden 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #17 Skrevet 9. juni 2012 Det er flott å være eskortepike, for du får masse relevant erfaring. Du kan også skrive på CV'n under jobber: 2012/2014: pikksuging. 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #18 Skrevet 9. juni 2012 Hehe, sier hvem? Du aner vel ingenting om hva jeg kommer til å tenke om det i fremtiden Får håpe dine fremtidige barn (og ektemann) vil være like forståelsesfulle som deg selv da.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #19 Skrevet 9. juni 2012 Får håpe dine fremtidige barn (og ektemann) vil være like forståelsesfulle som deg selv da.. Ja, de vil nok uansett ikke være like forhåndsdømmende og nedlatende som deg 4
cornflake_girl Skrevet 10. juni 2012 #20 Skrevet 10. juni 2012 Ha nå litt selvrespekt og ta til takke med "simple" 130 kroner timen, jente! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå