Siam Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Man kan få to gratis Grethe Roede-kurs og klær for 4000,- hvis man blir dagbokskriver på Grethe Roede sin nettside. Forutsetningene er at man skal gifte seg i juli-august og vil ned mellom 7 og 12 kilo. Sjekk Grethe Roede Kanskje jeg skulle meldt meg på....? Det blir kanskje lettere når man får enda mer press på seg?
Isiselin Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Men skal ikke du gifte deg i juni og du skrev at forutsetningen var at man skulle gifte seg i juli-august...
Siam Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2004 Sant nok. Vet ikke hvor nøye de er på det da... Kanskje verdt et forsøk. Noen andre som kunne tenke seg å stille opp?
Isiselin Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Hadde ikke vært så dumt det, nei... Men så er jo jeg også junibrud da...
Lullu Skrevet 5. februar 2004 #5 Skrevet 5. februar 2004 Bilder av meg selv før og etter som alle kan se? Nei takk....... Men nå sendte jeg inne en søknad allikevel :D He, he, he - så får vi se. Skal jo ikke gifte meg før i september, så jeg blir nok ikke trukket ut allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå