Siam Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Man kan få to gratis Grethe Roede-kurs og klær for 4000,- hvis man blir dagbokskriver på Grethe Roede sin nettside. Forutsetningene er at man skal gifte seg i juli-august og vil ned mellom 7 og 12 kilo. Sjekk Grethe Roede Kanskje jeg skulle meldt meg på....? Det blir kanskje lettere når man får enda mer press på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Men skal ikke du gifte deg i juni og du skrev at forutsetningen var at man skulle gifte seg i juli-august... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. februar 2004 Sant nok. Vet ikke hvor nøye de er på det da... Kanskje verdt et forsøk. Noen andre som kunne tenke seg å stille opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 5. februar 2004 #4 Del Skrevet 5. februar 2004 Hadde ikke vært så dumt det, nei... Men så er jo jeg også junibrud da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 5. februar 2004 #5 Del Skrevet 5. februar 2004 Bilder av meg selv før og etter som alle kan se? Nei takk....... Men nå sendte jeg inne en søknad allikevel :D He, he, he - så får vi se. Skal jo ikke gifte meg før i september, så jeg blir nok ikke trukket ut allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå