addict Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Ei bekjent av meg har lagt ut bilde av sine barn på facebook. Begge barna er nakne, og jenta sitter oppå ryggen til gutten helt naken. Man ser ikke kjønnsorgan og leken er i og for seg uskyldig, men jeg kan se for meg at dette er et drømmebilde for pedofile. Kan jo legge til at hun også har ymse menn hun har snakket med/møtt på internett på facebookprofilen sin, så det er jo fritt fram her tenker jeg.. Vil ikke "beskylde" henne for å være uansvarlig., hun har sikkert ikke tenkt over det, men kan jeg rapportere til facebook uten at hun vet det? Og vil de fjærne bildet om de ser på det på samme vis som meg?
Gjest finurlig Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Hun får ikke vite at det er du som har rapportert bildet til Facebook, dersom du velger å gjøre dette. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 stakkars barn! Skjønner ikke moren at det kan bli ett veldig pinlig bilde å ha offentlig når barna blir eldre og vennene deres får se det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå